بازرگانی سوین نماینده رسمی محصولات نستروند در همدان

پنجره‌ایرانیان؛ بازرگانی سوین نمایندگی رسمی فروش و عرضه محصولات یراق‌آلات نستروند را در استان همدان به دست آورد.
  • چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 3:16

به گزارش پنجره‌ایرانیان، شرکت بازرگانی سوین همدان به‌منظور توسعه خدمات و تکمیل سبد کالایی خود نمایندگی رسمی عرضه محصولات گروه تولیدی صنعتی نستروند را کسب کرد.

شرکت سوین سبحان (گروه صنعتی عظیمی) ازجمله تولیدکنندگان دروپنجره یوپی‌وی‌سی در استان همدان بوده که از سال 1389 فعالیت خود را شروع کرده و در ادامه تصمیم مدیران مجموعه بر این شد تا با احداث و راه‌اندازی بخش بازرگانی مجموعه سوین سبحان بانام «شرکت بازرگانی سوین همدان»، خدمات بازرگانی موردنیاز مشتریان و بخشی از بازار غرب کشور را تامین و عرضه کنند.

بر همین اساس، مجموعه بازرگانی سوین هم‌اکنون نمایندگی فروش محصولات شرکت دیاکو کیش و عاملیت فروش یراق‌آلات دروپنجره یوپی‌وی‌سی ENDOW، چسب، رطوبت‌گیر و اسپیسر KSS، پیچ‌های MAX و پروفیل‌های تقویتی گالوانیزه شرکت آهن و فولاد جهان را نیز در اختیار دارد.

گفتنی است، گروه صنعتی نستروند که در زمینه ساخت انواع محصولات پلاستیکی، یراق‎آلات، دستگیره و لولای دروپنجره، قالب‌سازی و تزریق پلاستیک در دو مجموعه در شهرک صنعتی عباس‌آباد و شهر بومهن فعالیت می‌کند، پس از وقفه‌ای کوتاه که به سبب درگذشت شادروان حسین نستروند، مدیرعامل این مجموعه به وجود آمده بود هم‌اینک دور تازه فعالیت تولیدی‌اش را با توان و پتانسیل بیشتر آغاز کرده است.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال