بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجموعه وین‌تک

پنجره‌ایرانیان؛ استاندار آذربایجان شرقی به همراه جمعی از مدیران ارشد استانی صبح روز پنجشنبه 6 آذرماه 1399 از گروه کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک)، بازدید کرد.
  • یکشنبه 16 آذر 1399 ساعت 1:2

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی وینتک، دکتر محمدرضا پورمحمدی با همراهی دکتر امین‌زاده مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، سید مرتضی نیرومند مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و جمعی از مسئولین استانی از سه واحد تولیدی شرکت آدوپن پلاستیک پرشین بازدید کرد.

در این برنامه از کارخانه وین‌تک، بزرگ‌ترین تولیدکننده پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی کشور، آلکی‌پنل، تولیدکننده ورق‌های روکش شده های‌گلاس و کارخانه تازه تاسیس DOOR TECH، بزرگ‌ترین تولیدکننده صنعتی در‌های پلی وود، ممبران و MDF کشور که با جدیدترین تکنولوژی روز اروپا با ظرفیت تولید روزانه 2400 در فعالیت می‌کند، بازدید شد.

استاندار آذربایجان شرقی، در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از وضعیت واحدهای این مجموعه گفت: امروز شاهد واحدهایی بودم که از بابت نظم سازمانی، استقرار دستگاه‌های به‌روز، تکنولوژی بی‌نظیر و به‌کارگیری نیروی کار متخصص در حد نرم‌های بین‌المللی بود که این امر نویدبخش روزهای بسیار خوب برای این واحد تولیدی خواهد بود.

 


ثبت نظر

ارسال