انتخاب برند برتر صنعت آلومینیوم در ششمین کنفرانس آلومینیوم ایران

پنجره‌ایرانیان؛ در ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران که اردیبهشت‌ماه 1399 برگزار خواهد شد، برندهای برتر صنعت آلومینیوم کشور معرفی خواهند شد.
  • شنبه 28 دی 1398 ساعت 23:17

ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران (IIAC2009) از 2 تا 3 اردیبهشت‌ماه 1399 به میزبانی مرکز تحقیقات آلومینیوم دانشگاه علم و صنعت ایران، با حضور استادان، متخصصان و کارشناسان برجسته و مطرح داخلی و خارجی برگزار خواهد شد. در این کنفرانس همانند سال‌های قبل برندهای برتر صنعت آلومینیوم در چند شاخه مختلف معرفی‌شده و موردتقدیر قرار خواهند گرفت.

دکتر محمدتقی صالحی رئیس مرکز تحقیقات آلومینیوم ایران و دبیر این کنفرانس با اعلام این خبر گفت: در این کنفرانس دوروزه، محققان و کارشناسان دانشگاهی و صنعتی به بررسی آخرین وضعیت اقتصاد، سرمایه‌گذاری، مواد اولیه، انرژی و نیز تکنولوژی‌های تولید این فلز پرداخته و دستاوردها و نوآوری‌های علمی و فنی خود را در زمینه‌های مختلف این صنعت در قالب ارائه مقالات، برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، دوره‌های آموزشی و نشست‌های تکنولوژی ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این کنفرانس بر پتانسیل‌ها و توانمندی‌های کشور در عرصه این صنعت توجه ویژه‌ای شده و بر لزوم توسعه بیش‌ازپیش در حوزه صنایع بالادستی و پایین‌دستی آن تاکید خواهد شد، تصریح کرد در این میان معرفی برندهای برتر صنعت آلومینیوم کشور، آشنایی با فرصت‌ها و پتانسیل‌های موجود در کشور و ترغیب سرمایه‌گذاران به‌منظور فعالیت در این صنعت از دیگر برنامه‌های کنفرانس است.

گفتنی است، فرآیند انتخاب برند برتر صنایع آلومینیوم کشور با تشکیل کمیته داوران متشکل از نمایندگان سندیکای آلومینیوم، انجمن‌های صنفی صنایع آلومینیوم و کارشناسان شرکت‌های تولیدکننده محصولات آلومینیومی کشور و با برگزاری جلسات مشترک، بازدید از شرکت‌های تولیدکننده، ارائه گزارش خود اظهاری و بررسی کلیه مستندات و گزارشات هر شرکت صورت گرفته و در پایان با نظر کمیته داوران، شرکت‌های برتر در حوزه‌های مختلف معرفی‌شده و در اختتامیه کنفرانس از آن‌ها تقدیر می‌شود.


ثبت نظر

ارسال