امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان مجموعه کاتیا و بازرگانی سمام

پنجره‌ایرانیان؛ کاتیا ضمن اعطای گواهینامه رسمی فروش محصولاتش به بازرگانی سمام، تفاهم‌نامه همکاری با این مجموعه امضاء کرد.
  • یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 9:13

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی کاتیا، شرکت بهینه گستر فراتاب، تولیدکننده پروفیل یوپی‌وی‌سی با برند کاتیا با امضاء تفاهم‌نامه همکاری با بازرگانی سمام، گواهینامه رسمی فروش محصولاتش در کشور را نیز به این مجموعه اعطا کرد.

در جلسه‌ای که به همین منظور میان مدیران شرکت کاتیا با بازرگانی سمام برگزار شد مدیران دو مجموعه به مهم‌ترین دلایل و اهدافشان در امضاء تفاهم‌نامه و شروع همکاری اشاره کردند.

در ابتدای این جلسه آقای پیمان شرافتی توضیحاتی در حوزه استاندارد و کیفیت محصول ارائه داد و گفت: تمامی تولیدات شرکت بهینه گستر فراتاب کیفیت محور هستند و حدود استاندارد بین‌المللی کاملا رعایت شده است. برند کاتیا یک محصول قابل دفاع و رقابت با برندهای مطرح داخلی و خارجی است

همچنین آقای علیرضا فلاح، مدیرعامل شرکت بهینه گستر فراتاب (کاتیا) گسترش حجم بازار و فعالیت‌ها در سراسر کشور را از مهم‌ترین اهداف این همکاری ذکر کرد و به لزوم تجارت سالم و هدفمند از مدیران شرکت سمام درخواست داشت با توجه به سوابق ارزنده این تیم بازرگانی و درک درست از بازار ایران و همسایگان، پروفیل کاتیا را با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان نهایی قرار دهند.

در ادامه جلسه، آقای گلستانی مدیرعامل شرکت سمام با اشاره به شعار بی‌کیفیت تجارت نکن دلیل انتخاب کاتیا را در وهله اول کیفیت آن دانست و گفت: اولین اصلی که در یک همکاری مشترک باید به آن توجه کرد کیفیت است. این موضوع کیفیت محصول، کیفیت خدمات پس از فروش، کیفیت تجارت و تمامی مراحل از تولید تا فروش یک محصول را در بر می‌گیرد.

در پایان جلسه ضمن امضاء تفاهم‌نامه همکاری، گواهینامه رسمی فروش محصولات بهینه گستر فراتاب (کاتیا) در کشور به بازرگانی سمام اعطا شد.

 

 


ثبت نظر

ارسال