آلومینیوم المهدی را از زمین‌گیر شدن نجات دادیم

پنجره ایرانیان؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان با بیان اینکه در جنگ اقتصادی تمامی آحاد جامعه از نقش پررنگی برخوردارند، تصریح کرد: تولیدکنندگان نیازمند حمایت واقعی هستند نه کلامی.
  • یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 13:30

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، خلیل قاسمی در حاشیه نشست با فعالین اقتصادی در مجتمع پترو صنعت گامرون، افزود: تولید لایه‌های مختلفی دارد و اگر در شرایط جنگ اقتصادی امروز اگر همه اضلاع کار نکنند، چرخ تولید نمی‌چرخد.

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی تمامی آحاد جامعه از نقش پررنگی برخوردارند، تصریح کرد: تولیدکنندگان نیازمند حمایت واقعی هستند نه کلامی.

وی با بیان اینکه در حوزه صنعت و معدن مسیر توسعه استان هرمزگان روبه‌پیشرفت است، خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی خلیج‌فارس سالانه 700 میلیون دلار صادرات دارد که خود سهم بزرگی را شامل می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان بیان کرد: در حوزه تجارت شاهد توسعه بنادر کوچک هستیم و سبب توسعه تجارت خرد استان هرمزگان می‌شود که می‌توان به هم خود از بازار کشورهای همسایه را افزایش دهیم.

قاسمی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان هم حمایت واقعی مسئولین ذی‌ربط را می‌خواهند هم حمایت مردم را در اعتماد به استفاده از کالای ایرانی می‌خواهند، تصریح کرد: در خریدها باید مردم توجه خود را به سمت تولید داخل ببرند تا چرخ تولید کشور بچرخد و سبب افزایش کیفیت تولید داخلی شود.

وی با بیان اینکه به دنبال تسهیل امور تولیدکنندگان داخلی هستیم، اضافه کرد: حل مشکلات تامین نقدینگی تولیدکنندگان از مهم‌ترین اولویت‌های ماست که تا امروز 327 میلیارد تومان میزان سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی است.

قاسمی در پایان اقدام کارگروه رفع موانع تولید در رفع مشکل مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزال با برگزاری 14 جلسه را شاهکاری از استاندار هرمزگان در کشور دانست و عنوان کرد: با اقدام به‌موقع استاندار هرمزگان و اعضای کارگروه رفع موانع تولید این مجتمع عظیم صنعتی را از زمین‌گیر کردن نجات دادیم.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال