افزایش 5 برابری ضربه‌پذیری عایق‌های حرارتی پلی امیدی نورلو پلاست

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت آذر صنعت نورلو پلاست خواص ضربه‌پذیری عایق‌های حرارتی پلی امیدی تولیدی این شرکت را به 5 برابر حداقل مقدار استاندارد جهانی رساند.
  • چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 11:21

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، شرکت آذر صنعت نورلو پلاست به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده مقاطع اکستروژنی پلی امیدی در کشور، بر اساس دانش فنی تخصصی در زمینه مقاطع پلی امیدی، با تقویت و بهینه‌سازی فرمولاسیون مواد اولیه پلی امید 66 خود، به‌طور میانگین مقاومت در برابر ضربه محصولات تولیدی خود را به 165 N/mm2 رسانده که بیشتر نمونه‌ها نیز بدون هیچ شکستی آزمون چارپی را پاس می‌کنند.

آزمون ضربه چارپی یکی از روش‌های اصلی و موثر برای به دست آوردن انرژی شکست عایق‌های حرارتی است که همه شرکت‌های تولیدی ملزم به بررسی این آزمونه هستند.

و اما نقطه قابل تامل در این مورد، استفاده از چکش 10 ژول در شرکت نورلو پلاست است (در صورت استفاده از چکش با انرژی کمتر، همه نمونه‌ها با عدم شکست مواجه شده که برای بررسی‌های بیشتر و بهتر از چکش قوی‌تر استفاده می‌شود). برای پلاستیک‌ها چکش استاندارد با انرژی 3 ژول استفاده می‌شود.

گفتنی است، شرکت آذر صنعت نورلو پلاست، در زمینه تولید انواع تیغه‌های عایق پلی آمیدی و تیغه‌های پی‌وی‌سی مخصوص پروفیل‌های آلومینیوم اختصاصی ترمال‌بریک و تسمه‌های پلی آمیدی فعالیت می‌کند.


ثبت نظر

ارسال