در مراسم تجلیل از خیرین ستاد دیه آذربایجان شرقی؛

از مدیرعامل هافمن تجلیل شد

پنجره‌ایرانیان؛ هم‌زمان با مراسم چهلم بزرگ خیر ستاد دیه استان، سید رضا مقیمی اصل، پدر صنعت آذربایجان، در مراسمی با حضور رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان شرقی و مدیرکل زندان‌ها و دبیر هیات امناء ستاد دیه استان از مدیرعامل هافمن و جمعی از خیرین ستاد دیه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
  • سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت 11:20

مهندس محمد حمیدیه، مدیرعامل خیر و پرتلاش هافمن که همواره در فعالیت‌های انسان دوستانه حضور موثری داشته و در کنار فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی هافمن بر وظیفه اجتماعی و فرهنگی این مجموعه صنعتی تاکید ویژه‌ای دارد در این مراسم حضور یافته و از وی تجلیل شد.

مدیرعامل مجموعه تولیدی و صنعتی هافمن حضور در فعالیت‌های عام‌المنفعه و حمایت از برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را یکی از اصلی‌ترین وظایف کاری مجموعه خود تعریف کرده و تلاش می‌کند تا با تمام توان از این فعالیت‌ها حمایت کند. حضور خیرخواهانه در ستاد دیه استان آذربایجان شرقی و کمک به تامین مالی محکومین جرائم غیرعمد ازجمله برنامه‌هایی است که مهندس حمیدیه در این راستا برعهده‌گرفته و امیدوار است با این کار قدم کوچکی درراه کمک به نیازمندان و بازگشت فردی به آغوش گرم خانواده‌اش بردارد. خانواده بزرگ هافمن نیز در این کار همراه و همیار هم هستند و آرزو می‌کنند با همت و نیت خیر همه صنعتگران کشور به نقطه‌ای برسیم که دیگر زندانی وجود نداشته باشد که به خاطر عدم توانایی مالی در تامین جریمه و دیه در زندان و به‌دوراز خانواده به سر ببرد.

گفتنی است، هافمن یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان پروفیل‌های در و پنجره یو.پی.وی.سی در کشور است.


ثبت نظر

ارسال