ادامه روند افزایشی نرخ محصولات آلومینیوم ایران در بورس کالا

پنجره‌ایرانیان؛ جمع کل ارزش معاملات این شرکت در بورس کالا از ابتدای سال تا پایان هفته جاری به بیش از ۲۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال رسیده است.
  • سه شنبه 6 آبان 1399 ساعت 11:53

به گزارش بورس نیوز، شرکت آلومینیوم ایران در هفته منتهی به ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ موفق به کسب فروش یک هزار و ۷۵۹ میلیارد ریالی شده که این مبلغ نسبت به هفته گذشته افزایش بیش از ۱۲۰ درصدی را دارد که به علت افزایش عرضه محصولات در بورس کالا و همچنین رشد نرخ‌های محصولات این شرکت بوده است.

به‌این‌ترتیب جمع کل ارزش معاملات این شرکت در بورس کالا از ابتدای سال تا پایان هفته جاری به بیش از ۲۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

۳.۰۰۰ تن شمش آلومینیوم توسط این شرکت در بورس کالا عرضه شد. نرخ متوسط هر تن از این محصول به ۴۹۸ میلیون ریال به ازای هر تن رسید. این نرخ نسبت به هفته قبل از آن رشد بیش از ۶ درصدی را نشان می‌دهد. به‌این‌ترتیب تنها در دو هفته اخیر رشد قیمت بیش از ۱۰ درصدی نرخ شمش آلومینیوم را شاهد هستیم.

همچنین در هفته سپری‌شده ۵۰۰ تن بیلت توسط این شرکت عرضه شد. نرخ متوسط این محصول نیز به ۵۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر تن رسید که نسبت به هفته پیش از آن افزایش ۷ درصدی را نشان می‌دهد. نرخ این محصول نیز همانند شمش آلومینیوم در دو هفته گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش را تجربه کرده است.


ثبت نظر

ارسال