تجلیل از وین‌تک در همایش برترین های بورس کالای ایران

پنجره‌ایرانیان؛ در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران از شرکت وین‌تک در بخش برترین شرکت‌ها در حوزه خرید مواد اولیه تجلیل شد.
  • یکشنبه 7 خرداد 1402 ساعت 11:44

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی وینتک، دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران عصر روز دوشنبه 1 خرداد 1402 با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، سرپرست وزارت صمت، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمع کثیری از مقام‌ها و تولیدکنندگان بخش دولتی و خصوصی برگزار شد.

در پایان ۴۰ شرکت به‌عنوان برترین‌های بورس کالا و «همراهان شفافیت» معرفی شدند؛ همچنین از ۸ شخصیت اثرگذار و برجسته به دلیل اقدم‌های ارزنده در جهت رشد شفافیت اقتصاد، تجلیل شد.

برترین‌ها در این همایش در ۱۲ بخش تخصصی مرتبط با بازارهای فیزیکی و مالی بورس کالای ایران معرفی شدند که از آن جمله می‌توان به بخش تالار محصول‌های صنعتی، بخش محصول‌های معدنی، بخش سیمان، بخش فرآورده‌های نفتی، بخش تالار خودرو، بخش نهادهای مالی، بخش تالار پتروشیمی، بخش هلدینگ‌ها، بخش انجمن‌ها، بخش پیشگامان بازار مالی، بخش همراهان شفافیت و درنهایت برترین شرکت‌ها در حوزه خرید مواد اولیه اشاره کرد که از مجموعه وین‌تک در بخش برترین شرکت‌ها در حوزه خرید مواد اولیه با اهدای لوح و تندیس تقدیر و تشکر به عمل آمد.


ثبت نظر

ارسال