در مجمع عمومی فوق‌العاده صورت گرفت؛

انتخاب اعضای هیئت‌مدیره انجمن صنایع پروفیل یوپی‌وی‌سی ایران

پنجره‌ایرانیان؛ مجمع عمومی فوق‌العاده «انجمن صنایع پروفیل یوپی‌وی‌سی دروپنجره ایران» به‌منظور ارائه گزارش عملکرد و انتخاب هیئت‌مدیره و بازرس انجمن برگزار شد.
  • چهارشنبه 10 اسفند 1401 ساعت 5:31

مجمع عمومی فوق‌العاده نوبت دوم«انجمن صنایع پروفیل یوپی‌وی‌سی دروپنجره ایران» به‌منظور ارائه گزارش عملکرد و انتخاب هیئت‌مدیره و بازرس انجمن 8 اسفندماه 1401 برگزار شد. در این نشست که در محل دفتر انجمن برگزار شد، اعضاء و هیئت‌مدیره انجمن، نماینده وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، اصحاب جراید و نشریات و... حضور داشتند.

در ابتدای این نشست پس از خوش‌آمد گویی حسین طوسی، رئیس انجمن به حاضران در جلسه، نماینده وزارت کار و امور اجتماعی که مراحل مختلف جلسه را زیر نظر داشت در مورد رعایت موارد قانونی و روند برگزاری انتخابات تذکرات لازم را ارائه کرد.

در این مرحله انتخاب پنل هیئت‌رئیسه (یک نفر رئیس و دو نفر ناظر) جهت برگزاری و نظارت بر روند انتخابات صورت گرفت.

نماینده وزارت کار در ادامه از حاضران خواست تا با بالا بردن دست، رای خود را درباره تائید افراد حاضر در پنل هیئت‌رئیسه برگزارکننده انتخابات اعلام کنند. پس از استقرار هیئت‌رئیسه جلسه در جایگاه، نماینده وزارت از آنان خواست تا از بین خود یک دبیر و دو ناظر برای انجام کارهای هیئت‌رئیسه انتخاب کنند که آقای صداقت به‌عنوان رئیس و آقایان مسگرنژاد و صفایی نیز به‌عنوان ناظر انتخاب شدند.

پس از شروع رسمی جلسه، حسین طوسی، ‌رئیس انجمن صنایع پروفیل یوپی‌وی‌سی دروپنجره ایران، گزارشی از عملکرد انجمن در سال گذشته ارائه داد. در این گزارش رئیس انجمن به اهم فعالیت‌ها و رویدادهای یک سال گذشته انجمن و مشکلات پیش‌رو مطالبی را مطرح کردند و به برخی از سوالات و ابهامات اعضا نیز پاسخ گفتند. وی از اعضای انجمن درخواست کرد برای پیشبرد برنامه‌ها و ارتقا سطح تعاملات انجمن جهت نیل به اهداف تعیین‌شده همکاری بیشتری با این انجمن داشته باشند.

در ادامه جلسه، غلامرضا صالحی، بازرس انجمن نیز گزارشی از ترازنامه مالی سال گذشته انجمن ارائه داد و برخی از مطالبات و انتظارات اعضا از هیئت‌مدیره را مطرح ساخت. صالحی در این گزارش، صورت‌های مالی و ترازنامه و همچنین صورت منابع و مصارف انجمن را به اطلاع اعضاء انجمن و حاضران رساند.

پس از صحبت‌های بازرس انجمن، رای گیری برای انتخاب روزنامه کثیرالانتشار انجمن صورت گرفت که همانند دوره‌های قبل روزنامه عصراقتصاد به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی، اخبار و رویدادهای انجمن به‌اتفاق آرا انتخاب شد. در بخش بعدی جلسه، میزان مبلغ ورودیه و حق عضویت اعضای انجمن برای سال آتی تعیین شد.

در ادامه جلسه، زمان انتخاب 5 نفر عضو هیئت‌مدیره (دو نفر علی‌البدل) و یک نفر بازرس انجمن (یک نفر علی‌البدل) فرا رسید و تعدادی از حاضران کاندیداتوری خود را برای تصدی این سمت‌ها اعلام کردند.

پس ‌از معرفی و اعلام اسامی نامزدهای عضو هیئت‌مدیره و سمت بازرس انجمن، رای‌گیری به‌صورت مخفی انجام شد که درنهایت شهریار طهماسبی، امین شجاعی، حسین طوس، علی نظری و محمد حمیدیه به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره و محمدحسین حمصیان و هادی باقری به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. از میان کاندیداهای بازرس انجمن نیز غلامرضا صالحی به‌عنوان بازرس و فربد پاک‌روش به‌عنوان علی‌البدل انتخاب شدند.

گفتنی است، انتخاب رئیس و نواب رئیس و سایر سمت‌های هیئت‌مدیره در اولین جلسه داخلی هیئت‌مدیره صورت می‌گیرد.


ثبت نظر

ارسال