انتخاب مدیرعامل وین‌تک به‌عنوان کارآفرین برتر استان

پنجره‌ایرانیان؛ کاوه خداپرست رسولی مدیرعامل گروه صنعتی آدوپن (وین‌تک) به‌عنوان کارآفرین برتر استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.
  • چهارشنبه 3 اسفند 1401 ساعت 23:9

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی وین‌تک، در چهاردهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان آذربایجان شرقی که با حضور دکتر عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، دکتر فتحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمع دیگری از مدیران استانی برگزار شد، از کاوه خداپرست رسولی مدیرعامل گروه صنعتی آدوپن (وین‌تک) به‌عنوان یکی از کارآفرینان برتر حوزه صنعت استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این همایش که روز یکشنبه 23 بهمن 1401 و به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، از 10 کارآفرین برتر در حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی تقدیر به عمل آمد.

در فرایند گزینش کارآفرینان برتر از جمع 202 شخصیت حقیقی و حقوقی ثبت‌نام کننده، 81 نفر به مرحله داوری راه پیدا کرده و در مرحله داوری که بر مبنای شاخص‌های جهانی کارآفرینی و با استفاده از داورانی از سایر استان‌ها انجام گرفته بود، نهایتا در بخش صنعت در کنار وین‌تک، مدیران کارآفرین شرکت‌های شیرین‌عسل، مهر اصل و شیرین‌وطن نیز جزو کارآفرینان برتر استان شناخته شدند.

گفتنی است مدیرعامل گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین به‌عنوان یکی از کارآفرینان معرفی‌شده به مرحله ملی این جشنواره، در مرحله ارزیابی کشوری حضور دارد.


ثبت نظر

ارسال