برگزاری همایش سالانه هافمن در استان زنجان

پنجره‌ایرانیان؛ همایش سالانه استانی هافمن دی‌ماه سال جاری در استان زنجان برگزار شد.
  • دوشنبه 27 دی 1400 ساعت 2:18

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی هافمن، همایش سالانه استانی هافمن با کوشش و اهتمام مهندس رحمتیان، نماینده هافمن در استان زنجان روز یکشنبه 5 دی‌ماه 1400 با حضور مدیران ارشد هافمن و بیش از 50 مونتاژکار برتر این استان در سالن همایش‌های صدف زنجان برگزار شد.

در ابتدای همایش مهندس سیاوش نیا، مدیر روابط عمومی و تبلیغات هافمن ضمن ابلاغ سلام و تحیت دکتر حمیدیه، مدیرعامل گروه صنعتی هافمن و خوش‌آمد گویی از طرف ایشان، شروع جلسه را اعلام و ادامه همایش را به مهندس الماسی، معاونت تولید و برنامه‌ریزی هافمن سپرد.

مهندس الماسی در مورد کیفیت تولید پروفیل‌های هافمن صحبت را آغاز و در ادامه مهندس جوادی، مدیر رسیدگی به امور مشتریان هافمن در مورد مسائل فنی و پروسه رسیدگی به امور مشتریان توضیحاتی ارائه کرد.

این همایش با صحبت‌های مهندس وهاب‌زاده، مدیر فروش و بازاریابی داخلی هافمن در مورد سیاست‌های فروش در ماه‌های آتی ادامه یافت و در ادامه با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ بین میهمانان مدعو و تیم مدیران هافمن به سؤالات حضار در حوزه‌های مختلف پاسخ داده شد.

در پایان همایش از طرف دکتر حمیدیه، مدیرعامل گروه صنعتی هافمن لوح سپاس و یادبودی به آقای رحمتیان، نماینده زنجان هافمن تقدیم شد.


ثبت نظر

ارسال