انتخاب شرکت ایرالکو به‌عنوان صادرکننده نمونه سال 99

پنجره‌ایرانیان؛ در مراسم بیست و چهارمین سالروز ملی صادرات، شرکت آلومینیوم ایران به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی سال 1399 کشور انتخاب شد.
  • دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 13:7

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی و صنعتی ایرالکو، شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) به‌عنوان صادرکننده نمونه سال 99 انتخاب شد. مراسم روز ملی صادرات، روز دوشنبه 22 دی‌ماه 1399 با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی از صادرکنندگان کشور برگزار شد.

در بیست و چهارمین سالروز ملی صادرات ایران و آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه ملی کشور در سال 1399 که در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشاورزی ایران برگزار شد، مهندس مجیدی مدیرعامل ایرالکو، تندیس و لوح صادرکننده نمونه سال را از جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

در این مراسم که برای نخستین بار توسط اتاق بازرگانی ایران به‌عنوان نماینده بخش خصوصی و با سخنرانی جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و چند تن از فعالان اقتصادی برگزار شد، در ابتدای نشست علی ملایی، معاون کسب‌وکار اتاق ایران گزارشی از روند انتخاب صادرکننده نمونه و ممتاز ارائه داد و پس از سخنرانی‌های مدعوین، منتخبان تندیس و لوایح تقدیر خود را دریافت کردند.

در پایان این مراسم از تمبر یادبود بیست و چهارمین سالروز ملی صادرات ایران رونمایی شد.


ثبت نظر

ارسال