دیجی بست در حال تبدیل‌شدن به مرجع مطمئن بازار ملزومات یوپی‌وی‌سی کشور

پنجره‌ایرانیان؛ دیجی بست با عملی کردن ایده آنلاین شدن و یکپارچه‌سازی صنف ملزومات یوپی‌وی‌سی در ماه اول فعالیت خود موفق شده دسترسی سازندگان و مونتاژکاران دروپنجره را به تولیدکننده‌ها و تأمین‌کننده‌ها راحت‌تر و سریع‌تر کند.
  • چهارشنبه 15 مرداد 1399 ساعت 21:55

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از دیجی بست، این روزها سازنده‌های دروپنجره با ورود به اپلیکیشن دیجی بست در کمترین زمان از قیمت‌ها و تخفیف‌های انواع برندهای پروفیل و یراق‌آلات مطلع می‌شوند و درنتیجه هنگام عقد قرارداد با مشتریان خود با آگاهی و اطلاع کامل از قیمت‌ها از زیان‌های احتمالی به خاطر نوسانات قیمت جلوگیری می‌کنند.

در یک ماه اخیر به دلیل نوسانات شدید قیمت ارز، بسیاری از تامین‌کننده‌ها و بازرگانی‌ها اقدام به توقف فروش محصولات خود کردند اما دیجی بست با دسترسی به قوی‌ترین و معتبرترین تامین‌کننده‌ها، سفارشات بسیاری از مشتریان را پشتیبانی و در اسرع وقت ارسال می‌کرد. نکته بسیار مهم در سفارشات اخیر، دریافت تعداد سفارشات قابل‌توجه از همکاران شاغل در شهرستان بود. خوشبختانه با تامین و ارسال به‌موقع سفارشات باعث رضایت خاطر این عزیزان و دسترسی راحت آن‌ها به اکثر برندهای پروفیل و یراق بودیم.

اکنون بسیاری از برندهای پروفیل و یراق‌آلات در اپلیکیشن دیجی بست حضور دارند و با توجه به مذاکراتی که با دیگر تامین‌کننده‌ها و تولیدکننده‌ها در جریان است به‌زودی تمام برندهای پروفیل و یراق در اپلیکیشن بارگزاری شده و سازنده‌های دروپنجره در سراسر ایران می‌توانند در هرلحظه از شبانه‌روز از آخرین قیمت‌ها، تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروش مطلع شده و ملزومات موردنیاز خود را با حداقل قیمت ممکن سفارش داده و در کارگاه خود تحویل بگیرند.

گفتنی است، دیجی بست حرکت نوینی را آغاز کرده که در همین زمان اندک با توجه به اظهارات و استقبال کاربران متوجه شده‌ایم که چه وظیفه سنگینی را بر عهده گرفته‌ایم. امید که بتوانیم روزبه‌روز خدمات شایسته‌تری را به اعضای محترم صنف یوپی‌وی‌سی کشور ارائه کنیم.


ثبت نظر

ارسال