آپدیت جدید نسخه موبایل مستروین (MasterWin Pro)

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت داده پویشگر آپدیت جدید نسخه موبایل نرم‌افزار MasterWin Pro را با امکانات و قابلیت‌های متعدد جدید به بازار ارائه می‌کند.
  • یکشنبه 8 تیر 1399 ساعت 17:18

شرکت فناوری داده پویشگر با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات نرم‌افزار و کمک به مدیریت بهتر کاربران، اقدام به معرفی آپدیت جدیدی از نرم‌افزار MasterWin Pro کرده است.

شرکت فناوری داده پویشگر با ارائه موفق نرم‌افزار MasterWin Pro (نرم‌افزار حرفه‌ای طراحی، فروش و تولید انواع دروپنجره‌های یو.پی.وی.سی و آلومینیومی) توانسته است نیاز آن دسته از مشتریانی را که خواستار طراحی انواع پنجره‌های کماندار با طول کمان دلخواه، کشویی ترکیبی، پنجره کوپل‌دار و غیره به همراه گزارش‌های ساخت و زوایای برش دقیق مربوطه هستند، مرتفع سازد. همچنین جهت رفع محدودیت زمانی و مکانی بازاریاب‌ها در تبادل اطلاعات پروژه‌ها با دفاتر مرکزی شرکت‌ها، نسخه موبایل نرم‌افزار MasterWin که سازگار با سیستم‌عامل‌های Android و iOS است را با قابلیت ارتباط و تبادل اطلاعات با نسخه دسکتاپ ارائه کرده است.

گفتنی است، شرکت فناوری داده پویشگر تولیدکننده نرم‌افزارهای تخصصی صنعت دروپنجره، شیشه و صنایع وابسته با برند MasterWin pro است.


ثبت نظر

ارسال