هم‌زمان با اختتامیه هفتمین جشنواره چهره سال صنعت ساختمان برگزار شد؛

اجلاس سراسری سازندگان و طراحان با حضور 2500 نفر

پنجره‌ایرانیان؛ اجلاس سازندگان و طراحان تهران به همراه جشن پایان سال صنعت ساختمان ایران و مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره چهره سال کشور (شهری، عمرانی و ساختمانی) عصر روز یکشنبه 20 بهمن‌ماه در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.
  • شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 13:13

به گزارش صما، در ابتدای این اجلاس سعید سعیدیان، رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران طی سخنانی به فرصت‌ها، چالش‌ها، بیم‌ها و امیدهای صنعت ساختمان در سال آینده اشاره کرد و به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت.

در ادامه اجلاس مذکور، پنلی با حضور چهار تن از طراحان و سازندگان بخش خصوصی برگزار شد که در این پنل حاضران به تحلیل چالش‌های موجود در بخش معماری و شهرسازی و همچنین چشم‌انداز وضعیت ساخت‌وساز در سال آینده پرداختند.

در ادامه برگزاری اجلاس سراسری سازندگان و طراحان، پنل تخصصی دیگری با عنوان «چشم‌انداز حوزه‌های شهری، عمرانی و ساختمانی سال 1399» با حضور و سخنرانی عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی، سید محمد بهشتی رئیس گروه معماری و شهرسازی فرهنگستان هنر، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و حسین عبده تبریزی اقتصاددان برگزار شد.

در اجلاس سراسری سازندگان و طراحان در تهران، همچنین با اهدای لوح از چهره‌‌های ماندگار معماری ایران (فرامرز شریفی، ایرج کلانتری و سید محمد بهشتی) تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ در این اجلاس با اهدای تندیس از منتخبان جشنواره چهره سال 99 کشور در حوزه‌های (شهری، عمرانی و ساختمانی) تقدیر شد.

برگزاری موسیقی زنده و برپایی نمایشگاه جانبی مصالح و تجهیزات ساختمانی از دیگر ‌برنامه‌های ‌این اجلاس بود.

شایان‌ذکر است، جشن پایان سال صنعت راه و ساختمان کشور برای هفتمین بار متوالی باهدف قدردانی از زحمات یک‌ساله فعالان و متخصصان صنایع راه و ساختمان و به‌منظور ایجاد همدلی و هم‌افزایی در جامعه بزرگ صنعت ساختمان کشور برگزار شد.

در اجلاس سازندگان و طراحان تهران 2500 نفر از مسئولان، متخصصان، حرفه‌‌مندان، فعالان، سازندگان، طراحان و علاقه‌مندان حضور داشتند.


ثبت نظر

ارسال