فراخوان سندیکای آلومینیوم به واحدهای تعطیل‌شده یا در آستانه تعطیلی

پنجره‌ایرانیان؛ سندیکای صنایع آلومینیوم ایران با صدور فراخوانی از کلیه واحدهای تعطیل‌شده و یا در آستانه تعطیلی و دارای مشکل خواسته است تا به‌منظور ارائه کمک جهت راه‌اندازی مجدد، جلوگیری از تعطیل شدن و رفع مشکلاتشان به این سندیکا مراجعه کنند.
  • سه شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 11:9

سندیکای صنایع آلومینیوم ایران طی نامه‌ای خطاب به واحدهای تولیدی بر لزوم برنامه‌ریزی لازم به‌منظور گسترش و تکمیل زنجیره ارزش‌افزوده صنایع پایین‌دستی آلومینیوم در راستای اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خام فروشی تاکید و از واحدهای تولیدی درخواست کرد مشکلاتی که سبب کاهش سطح تولید و یا عدم فعالیت واحد شده است را به سندیکا اعلام کنند.

در این نامه آمده است: با تکمیل و راه‌اندازی واحدهای جدید آلومینیوم و افزایش ظرفیت تولید آلومینیوم کشور، ضروری است تا در راستای اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خام‌فروشی، برنامه‌ریزی لازم به‌منظور گسترش و تکمیل زنجیره ارزش‌افزوده صنایع پایین‌دستی آلومینیوم صورت پذیرد.

در این راستا سندیکای صنایع آلومینیوم ایران در نظر دارد تا با شناسایی این واحدها و بسته به نوع نیاز واحد از طریق مشاوره‌های فنی و مهندسی و یا مذاکره با صاحبان سرمایه و هدایت سرمایه‌گذاری‌های جدید تا حد امکان نسبت به رفع نیاز این واحدها و زمینه‌سازی برای برگشت به چرخه تولید برنامه‌ریزی کند.

این سندیکا همچنین طی این نامه از کلیه مالکین و مدیران واحد‌های نیمه فعال و یا غیرفعال خواسته است تا مشخصات واحد تولیدی به همراه موضوعات و مشکلاتی که سبب کاهش سطح تولید و یا عدم فعالیت واحد شده را به دفتر سندیکا ارسال کنند.

 

تصویر فراخوان به این شرح است:


ثبت نظر

ارسال