هافمن برگزیده سیزدهمین جشنواره مدیران جوان کشور

پنجره‌ایرانیان؛ مدیرعامل هافمن در سیزدهمین دوره جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان کشور با دریافت حمایل، تندیس طلایی و لوح تقدیر به‌عنوان مدیر نمونه جوان کشوری مورد تجلیل قرار گرفت.
  • چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت 7:29

مراسم سیزدهمین دوره جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و یازدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت، دوشنبه 26 آذرماه 1398 در سه بخش معرفی و تقدیر از مدیران نمونه، چهره‌های ماندگار واحدهای تولیدی و بخش خدمات در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد. در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان، چهره‌های ماندگار صنعت و معدن و تولیدکنندگان برتر کشوری برگزار شد، از مهندس محمد حمیدیه، مدیرعامل مجموعه هافمن به‌عنوان مدیر نمونه جوان تجلیل شد که آقای سیاوش نیا، مدیر روابط عمومی و تبلیغات هافمن به نمایندگی از وی حمایل پرچم، تندیس طلایی و لوح تقدیر این جشنواره را دریافت کرد.

این مراسم با حضور دکتر پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی؛ مهندس نعمت‌زاده، وزیر سابق صنعت؛ فرشته دست‌پاک، رئیس ملی مرکز فرش ایران؛ دکتر علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهندس بهزاد نبوی و جمعی از مدیران نمونه کشور با حمایت خانه صنعت و معدن جوانان ایران برگزار شد.

 دکتر پزشکیان در این همایش، گفت: در وهله اول تفکر و تصمیم دولتمردان است که موجب پیشرفت جامعه می‌شود. ما مدعی شیعه امام علی هستیم اما متاسفانه در سیاست کشور با ایشان بیگانه هستیم. آموزش باید در جامعه تابع نیاز بازار باشد. باید مبنای نیاز کشور را در نظر بگیریم. آموزش نباید بیگانه از مشکلات جامعه باشد. نباید جوانان فارغ‌التحصیل ما توان گره‌گشایی مشکلات جامعه را کسب نکرده باشند.

دکتر آقامحمدی در سیزدهمین دوره جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان، گفت: ما با یک جابه‌جایی نسلی روبه‌رو هستیم و باید نسل جوان گذشته امکاناتش را در اختیار نسل جدید بگذارد. اگرچه نسل جوان گذشته نسلی بی‌نظیر بود و توانست سبب شکل‌گیری و پایداری انقلاب اسلامی شود اما باید توجه کند که واگذاری امکانات به جوانان هیچ‌یک از ارزش‌های آن نسل شجاع و بی‌نظیر را کم نخواهد کرد.

گفتنی است، در بخشی از این همایش حجت اشرف‌زاده، خواننده مطرح کشوری با اجرای قطعاتی شنیدنی فضای جلسه را تلطیف کرد که مورد توجه حاضرین نیز قرار گرفت.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال