بازدید فنی دوره‌ای از نمایندگان واناوین در استان‌های البرز و تهران

پنجره‌ایرانیان؛ کارشناسان فنی واناوین به همراه نماینده فروش استان‌های تهران و البرز از نمایندگی‌های استانی و کارگاه‌های تحت پوشش واناوین در این استان‌ها بازدید به عمل آوردند.
  • یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 20:30

کارشناسان فنی شرکت واناوین در ادامه بازدیدهای فنی از کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولید دروپنجره تحت پوشش خود به همراه نماینده فروش استان‌های تهران و البرز با حضور در کارگاه تولید دروپنجره آقای مظفری و کارگاه تولید دروپنجره آقای گشتی از کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولید دروپنجره استان‌های تهران و البرز بازدید کردند. کارشناسان فنی واناوین در چهارمین سال متوالی از اردیبهشت‌ماه امسال بازدید فنی از کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولید دروپنجره تحت پوشش خود را آغاز و در این راستا اقدام به برگزاری دوره‌های پیشرفته آموزشی کرده‌اند. در دوره یادشده تاکنون بازدید فنی و تخصصی از استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران و البرز به‌عمل‌آمده و گواهینامه مونتاژ برای مجموعه‌های بازدید شده ارسال شده است. بازدیدهای تخصصی دیگر استان‌های تحت پوشش نیز در حال پیگیری است.

گفتنی است، شرکت تکنما پی‌وی‌سی سپاهان در زمینه تولید پروفیل دروپنجره یو.پی.وی.سی با نام تجاری واناوین در کشور فعالیت می‌کند.

 


ثبت نظر

ارسال