تجلیل از هافمن در جشن روز صنعت آذربایجان شرقی

پنجره ایرانیان؛ هافمن به‌عنوان واحد نمونه صنایع پلاستیکی استان آذربایجان شرقی در جشن روز صنعت مورد تجلیل قرار گرفت.
  • یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 18:58

جشن روز صنعت هم‌زمان با بیستمین سالروز تاسیس اولین خانه صنعت، معدن و تجارت کشور در تبریز، شامگاه 26 تیرماه ۹۸ با حضور مسئولان دولتی و مدیران بخش خصوصی در سالن همایش‌های بین‌المللی خاوران تبریز برگزار شد. در این مراسم، هافمن به‌عنوان واحد نمونه پلاستیکی آذربایجان شرقی انتخاب شد.

در ادامه موفقیت‌های شرکت هافمن در عرصه کارآفرینی، تولید و صنعت، شرکت تولیدی و صنعتی هافمن بار دیگر در جمع صنعتگران و واحدهای تولیدی استان درخشید و لوح تقدیر و تندیس ویژه واحد نمونه صنایع پلاستیکی استان به محمد حمیدیه مدیرعامل جوان و خلاق این شرکت اهدا شد. در این مراسم از ۵۲ نفر از مدیران واحدهای نمونه صنعتی و معدنی استان آذربایجان شرقی و پیشکسوتان برگزیده صنعتگر این استان قدردانی شد.

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم یکی از مهم‌ترین معضلات کنونی واحدهای تولیدی را تامین مواد اولیه عنوان کرد و وعده داد تا دو ماه آینده عرضه و تقاضای همه مواد اولیه تولید داخل در بورس ساماندهی و مدیریت شود. مقیمی افزود: شناسایی مواد اولیه خارجی موردنیاز صنایع داخلی هم صورت گرفته و وزارت صمت در حال برنامه‌ریزی برای تامین آنهاست.

پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به جنگ اقتصادی کنونی علیه کشورمان بر پشتیبانی از تجار و صنعتگران در این شرایط تاکید کرد و گفت: مجلس با همه توان از صنعتگران حمایت و برای رفع موانع و مشکلات پیش روی این قشر تلاش می‌کند.

پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: باوجود شرایط سخت فعلی اقتصادی، در سه ماه نخست امسال ۵۰ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۳۶۰ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۸۰۰ نفر و ۸۰ طرح توسعه واحدهای تولیدی صنعتی با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان در استان راه‌اندازی شده است.

ژائله رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز هم با اشاره به وضع نامناسب فضای کسب‌وکار در استان، از ضرورت ایجاد بازارهای صادراتی، بهره‌مندی استان از منابع و تسهیلات ملی، توسعه آموزش و تربیت نیروی انسانی کارآمد و ماهر، گسترش ارتباط صنعت و تجارت، استفاده از پتانسیل‌های جوانان و حمایت از سرمایه‌گذاری برای توسعه اشتغال در استان سخن گفت.

در پایان این مراسم و در آئین تجلیل از واحدهای نمونه تولیدی و صنعتی استان آذربایجان شرقی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز و با حضور شخصیت‌های برجسته ملی، استانی، شهری و چهره‌های ماندگار عرصه تولیدی و صنعتی برگزار شد، محمد حمیدیه مدیرعامل شرکت هافمن لوح تقدیر و تندیس خود را از دست دکتر ژائله رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز دریافت کرد.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال