در جشنواره حامیان حقوق مصرف‌کنندگان آذربایجان شرقی صورت گرفت؛

تجلیل از وین‌تک به‌عنوان واحد برتر صنایع مشتری مدار

پنجره‌ایرانیان؛ از شرکت وین‌تک به‌عنوان واحد برتر صنایع مشتری مدار در چهارمین جشنواره حامیان حقوق مصرف‌کنندگان آذربایجان شرقی تجلیل شد.
  • دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 ساعت 22:14

در چهارمین جشنواره حامیان حقوق مصرف‌کنندگان استان آذربایجان شرقی که روز دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه 98 با حضور جمعی از مقامات کشوری، استانی، نمایندگان مجلس، مدیران و فعالان صنایع مختلف در تبریز برگزار شد، شرکت وین‌تک، تندیس طلایی واحد برتر صنایع مشتری مدار را دریافت کرد.

محمداسماعیل سعیدی و شهاب‌الدین بی‌مقدار نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، علی جهانگیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، حسین نجاتی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و اسماعیل عطاپور، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ازجمله سخنرانان این همایش بودند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی هدف از این جشنواره را ارتقای نظام تولید با رویکرد رعایت آیتم‌های حقوق مصرف‌کننده و معرفی این واحدها به مردم اعلام کرد و گفت: 145 واحد تولیدی استان متقاضی شرکت در جشنواره حامیان حقوق مصرف‌کنندگان آذربایجان شرقی بودند که پس از ارزیابی کارگروه فنی بر اساس شاخصه‌هایی همچون کیفیت کالا و خدمات، قیمت، مشتری مداری و پاسخ‌گویی به مشکلات مصرف‌کنندگان 49 واحد تولیدی و خدماتی به‌عنوان واحد برتر حامی مصرف‌کنندگان انتخاب شدند.

 

 


ثبت نظر

ارسال