با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت صورت گرفت؛

تقدیر از آلومینیوم المهدی به‌عنوان صادرکننده فعال سال ۹۶

پنجره‌ایرانیان؛ در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان هرمزگان از شرکت آلومینیوم المهدی تجلیل شد.
  • دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 10:1

به مناسبت روز ملی صادرات در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان هرمزگان با رویکرد «صادرات، تجلی حمایت از کالای ایرانی» از شرکت آلومینیوم المهدی و هرمز جنوب به‌عنوان صادرکننده فعال در ارزیابی سال ۱۳۹۶ تجلیل شد.

این همایش با حضور شرکت‌های بزرگ تولیدی، بنگاه‌های اقتصادی و ارگان‌های فعال در عرصه صادرات، معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، مدیران و مسئولان استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و فعالان حوزه صادرات در جهت هم سویی و رفع موانع و حضور کالای ایرانی در بازارهای جهانی برگزار شد.

دکتر همتی استاندار هرمزگان با حضور در این مراسم از همه فعالان این حوزه خواست تا باهمت و تلاش جهادی در امر صادرات کالای مرغوب ایرانی، باهدف ارزآوری به بازار داخلی کشور، بتوانیم به‌سلامت از این برهه حساس عبور کنیم. در جنگ اقتصادی فعلی وظیفه داریم هرکدام سهم پررنگی در اختیار بگیریم و ایفای نقش کنیم، همکاری و همراهی باید در روح تولید و صادرات جایش را پیدا کند.

همتی افزود: در شرایط اقتصادی فعلی برای شرکت‌های تولیدی و صادرکننده شرایط بسیار مطلوبی ایجادشده که می‌توانند با صادرات تولیدات و کالاهای خود ارز خوبی را به کشور وارد کنند.


ثبت نظر

ارسال