امضا تفاهم‌نامه همکاری هافمن و سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی

پنجره‌ایرانیان؛ هافمن با سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
  • شنبه 15 مهر 1396 ساعت 11:30

به گزارش روابط عمومی هافمن، اعضای خانه مدیران سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی به همراه خانم دکتر علیزاده مدیریت سازمان مدیریت صنعتی استان و دکتر دیباور مدیریت روابط عمومی این سازمان روز سه‌شنبه 4 مهرماه به‌منظور بازدید از مجموعه هافمن و عقد تفاهم‌نامه همکاری مهمان هافمن بودند.

در این برنامه، دکتر دیباور به معرفی بیشتر سازمان مدیریت صنعتی و اهداف سازمان پرداخته و اعضای خانه مدیران نیز با مجموعه هافمن و محصولات این گروه صنعتی بیش‌ازپیش آشنا شدند. در ادامه برنامه، مهمانان از سالن و خطوط تولید انواع پروفیل یو.پی.وی.سی هافمن و همچنین آزمایشگاه مجهز این مجموعه بازدید داشته و از نزدیک شاهد فرآیند تولید پروفیل یو.پی.وی.سی و همچنین برخی تست‌های مربوط به پروفیل بودند.

در پایان مراسم جلسه‌ای با حضور مهندس حمیدیه، مدیریت عامل مجموعه و مدیران سازمان مدیریت صنعتی برگزار و تفاهم‌نامه همکاری مبنی بر همکاری درزمینه‌های علمی، مشاوره‌ای، پژوهشی و آموزشی در موضوعات مرتبط با چارچوب اهداف و سیاست‌های موردتوافق دو سازمان از طریق برگزاری دوره‌های تخصصی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای پرسنل باهدف ارتقای دانش کارکنان هافمن امضا شد.

 

 

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال