با حضور صالحی، عراقچی و مقامات کشوری برگزار شد؛

تجلیل از وین‏تک و کارآفرینان برتر کشور

پنجره ایرانیان: در هفتمین همایش تجلیل از کارآفرینان برتر کشور که پنجشنبه 19 اسفندماه 1395 در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، از شرکت وین‏تک و برترین کارآفرینان کشور تقدیر شد.
  • چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 4:51

به گزارش خبرنگار پنجره ایرانیان، رضا زرگر، مدیرفروش وین‏تک به نمایندگی از طرف این شرکت در هفتمین جشنواره تجلیل و تقدیر از کارآفرینان برتر به روی صحنه رفت و لوح و تندیس کارآفرین برتر را از دستان دکتر صالحی و عباس عراقچی دریافت کرد.

هفتمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان و مدیران اشتغا‌‌ل آفرین با حضور و سخنرانی سیدعباس عراقچی، علی صالحی، مصطفی کواکبیان و حسین گروسی در محل دائمی همایش های صدا و سیما برگزار شد.

علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در این مراسم، با بیان اینکه امید از عناصر محرکه جامعه است اما متاسفانه نمی‌دانم به خاطر انتخابات یا مسایل حزبی چرا برخی ناامیدی را در جامعه تزریق می‏کنند، گفت: این ‏ها که انتقاد می‌کنند بگویند چه کار باید می‌کردیم که نکردیم. مثلا باید ۲۰ هزار سانتریفیوژ را حفظ می‌کردیم که البته حرف در این زمینه هم زیاد است. ما امروز ذخایر غنی اورانیوم داریم و در آینده هم مقادیر بیشتری اورانیوم (حدود ۹۵۰ تن) خریداری می‌کنیم که به امید خدا آقای عراقچی در مذاکراتی که دارند مشکلات بر سر راه خرید آن را که به خاطر انتخابات آمریکا و تصمیمات خانم تراز می به تاخیر افتاده حل کنند. صالحی با بیان این که کلید طلایی خاورمیانه یقینا در ایران است اظهار کرد: ما مشکلات اقتصادی داریم اما خیلی‏ ها نمی‌خواستند ما به اینجا برسیم، اما به لطف خدا رسیدیم.

عباس عراقچی، معاون امور حقوقی و بین ‏المللی وزارت خارجه در هفتمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان و مدیران اشتغا‌‌ل آفرین با اشاره به تاثیر برجام در حوزه‏ های مختلف کشور از برجام به عنوان عاملی برای رشد و بلوغ سیاسی کشور یاد کرد و با اشاره به تاثیر برجام در سیاست خارجی ایران گفت: برجام در حوزه سیاست خارجی کشور توانست چهره ایران را در جهان تغییر دهد. معاون ظریف با بیان اینکه برنامه هسته‌ای به‏ خوبی بعد از برجام ادامه دارد از خدمات و نقش‏ آفرینی دکتر علی اکبر صالحی قدردانی کرد و گفت: صالحی یکی از برجسته‌ترین دانشمندان هسته‌ای کشور است که در مذاکرات بسیار اثر گذار بودند. وی گفت: در حوزه بانکی وضعیت هنوز عادی نشده است اما این عادی نشدن به خاطر برجام نیست و مشکلات غیر برجامی باعث شده تبادلات بانکی ما به حالت عادی باز نگردد. البته ما بن‌بستی هم در روابط بانکی نداریم.

مصطفی کواکبیان، نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم  با تاکید بر این‌که فساد در اقتصاد جدی‌ترین دغدغه ماست، درباره نقش مهم کارآفرینان در تحقق اقتصاد مقاومتی  گفت: یک‌صدم رانت خواری که در دولت شکل می‏گیرد در بخش خصوصی دیده نمی‌شود. آن هم به این دلیل که بخش خصوصی تلاش می‏کند تا بتواند حداقل سود را کسب کند.

حسین گروسی نیز در این همایش  با اشاره به تصویب قوانین در حمایت از تولید در مجلس گفت: متاسفانه با وجود داشتن قوانین زیاد در حمایت از تولید کشور با این وجود مشکلات زیادی بر سر راه تولید وجود دارد.

گفتنی است، مشروح این گزارش در شماره آینده نشریه پنجره ایرانیان منتشر خواهد شد.

 

 


ثبت نظر

ارسال