با حمایت هافمن در گرگان برگزار شد:

همایش انجمن صنفی انبوه‌سازان استان گلستان

پنجره ایرانیان: همایش انجمن صنفی انبوه‌سازان استان گلستان با حضور مهندس حمیدیه، مدیرعامل شرکت هافمن، مهندس مروتی، معاونت عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان استان گلستان و اعضای شورای شهر گرگان برگزار شد.
  • دوشنبه 22 آذر 1395

این همایش که با حضور پرشور فعالان صنعت ساختمان و انبوه‌سازان استان گلستان همراه بود روز چهارشنبه 17 آذرماه 95 در سالن حکیم جرجانی دانشگاه آزاد گرگان برپا شد.

در ابتدای این جلسه مهندس مرتضوی رئیس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان گلستان ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان همایش گزارشی از فعالیت‌های انجمن در یک سال گذشته ارائه و به پاره‏ای از مشکلات صنفی انبوه‏‌سازان اشاره کرد.  مهندس پورحاجت، دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان کشور سخنران بعدی همایش بود که مطالبی در خصوص وضعیت فعلی صنعت ساختمان و اقدامات کانون و انجمن‌های صنفی انبوه‌سازان بیان کرد. پرفسور ادیب، استاد دانشگاه و تحلیلگر بازار مسکن کشور دیگر سخنران همایش بود که سخنان مهم و تاثیرگذاری درباره دلایل رکود بازار مسکن کشور و راهکارهای علمی جهت برون‌رفت از این وضعیت ارائه کرد.

مهندس مشیرفر، مدیرفروش هافمن سخنران بعدی همایش بود که مانند همیشه با خواندن شعر زیبایی در وصف استان گلستان سخنان خود را پیرامون معرفی شرکت هافمن و فعالیت‌های اجتماعی این شرکت ازجمله همراهی و همکاری با انجمن‌های انبوه‌سازان و پروژه ملی ناب‏سازی مصرف انرژی مطرح کرد. مشیرفر با اشاره به تحقیقاتی که شرکت هافمن با همکاری مراکز علمی و آکادمیک کشور انجام داده است، به‌ضرورت استفاده از پنجره‌های دوجداره برای کمک به کاهش مصرف انرژی و آلودگی‌های محیطی و همچنین پایین آوردن هزینه‌های خانواده تاکید کرد. مشیرفر پرداختن به مبحث ناب‏‌سازی مصرف انرژی را جزو وظایف اجتماعی هافمن برشمرد و از حاضران درخواست کرد نسبت به این مسئله که از مسائل مهم و حیاتی کشور است توجه ویژه داشته باشند.

رضا مروتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، مهندس مبارک قدم، مدیرکل سازمان راه و شهرسازی استان، دکتر مهران فدوی، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر گرگان، دکتر نرگس رزبان، کارشناس برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن، دکتر فروهی، تحلیلگر اقتصادی پروژه و تکنیک‌های فروش، مهندس موذن، رئیس نظام کاردانی ساختمان استان تهران از دیگر سخنرانانی بودند که در این همایش به ارائه مطالب خود پرداختند.

در پایان این همایش از انبوه‌سازان برتر استان گلستان تقدیر و تشکر به عمل آمد. همچنین شرکت هافمن به سه تن از مهمانان همایش به‌قیدقرعه، جوایز ارزنده‌‏ای توسط مهندس حمیدیه، مدیرعامل شرکت هافمن به‌رسم یادبود اهدا کرد.


ثبت نظر

ارسال