در دومین همایش چهره‎های برتر کیفیت:

از مهندس محمد حمیدیه و مجموعه هافمن تقدیر شد

پنجره ایرانیان: دومین همایش چهره‌های ماندگار کیفیت ایران و نخستین همایش رعایت حقوق مصرف‎کننده به صورت همزمان در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این مراسم که روز ۲۴ تیرماه ۹۵ با حضور مسئولان، مدیران و فعالان صنایع مختلف همراه بود، از مدیران شایسته و مجموعه‌های بر‌تر، از جمله مهندس محمد حمیدیه، مدیر عامل شرکت میرآب پروفیل (هافمن) با اهداء لوح و تندیس ویژه تقدیر شد.
  • سه شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 14:17

دکتر بهروز نعمتی، نماینده مردم تهران به عنوان اولین سخنران جلسه پشت تریبون قرار گرفت تا با صحبت از مهم‌ترین و پربحث‌ترین موضوع سال در کشور، یعنی برجام، نقطه نظرات خود را به عنوان یک عضو قوه مقننه در اختیار اهالی صنعت و مدیران موفق آن قرار دهد.

در ادامه برنامه دکتر جمشید عدالتیان نائب رئیس اتاق بازرگانی به دعوت مجری برنامه به ایراد سخن پرداخت.

دکتر حسین وظیفه دوست، مدرس و مشاور بازاریابی و رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران به عنوان سومین سخنران همایش، مطالب خود را که در خصوص اصول کامیابی در بازار بود و به صورت مکتوب از طریق ویدئو پروژکتور نیز نمایش داده می‌شد در ۱۸ عنوان ارائه داد.

آخرین سخنران همایش دکتر غنی‌فر استاد دانشگاه و از پیشکسوتان حسابداری در صنعت کشور بود که به گفته مجری برای ادای سخنرانی پرطنین به جایگاه دعوت شد.

در پایان مراسم از مدیران شایسته‌ای که مجموعه‌های موفقی در زمینه کیفیت و رعایت حقوق مصرف‎کننده را اداره می‌کنند با دریافت لوح یادبود و تندیس ویژه از دست دکتر عدالتیان و دکتر وظیفه دوست تقدیر و تشکر به عمل آمد.

مهندس محمد حمیدیه مدیر موفق مجموعه هافمن اولین فردی بود که برای دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه همایش به روی سن رفت و در میان تشویق حضار آن را از دست دکتر عدالتیان و دکتر وظیفه‎دوست دریافت کرد.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال