در گردهمایی سالیانه اعضای انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی اعلام شد:

انتشار منشور اخلاقی و خط مشی اعضای انجمن

پنجره ایرانیان: گردهمایی و ضیافت شام سالیانه اعضای انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران در تاریخ 10 خرداد ماه با حضور مهمانان ویژه برگزار شد.
  • سه شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 12:5

به گزارش پنجره ایرانیان، اعضای انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران عصر روز دهم خردادماه در گردهمایی سالیانه این انجمن شرکت کردند. در این گردهمایی که در باشگاه بانک صنعت و معدن برگزار می ‏شد، علاوه بر اعضای انجمن، جمعی از مقامات دولتی و روسای ذی‏ ربط نیز حضور داشتند. همچنین شرکت‏ های نوید تجارت آرسام (کاله کیلیت)، شرکت زرین بنا پارسیان (سیندژ) و روزنامه همشهری اسپانسری این مراسم را برعهده گرفته بودند.

در ابتدای این جلسه، مهندس اکبر معتضدی، عضو هیات مدیره انجمن، ضمن خوشامدگویی به حضار، از مجموعه‏ های اسپانسر این گردهمایی دعوت کرد تا دقایقی چند برای مهمانان به سخنرانی بپردازند. پس از آن مهندس وحید جلالی‏ پور پشت تریبون قرار گرفت و به شرح اقدامات اخیر انجمن پرداخت. جلالی‏ پور طی سخنان خود از انتشار منشور اخلاقی و خط مشی اعضا به‏ عنوان مرامنامه این انجمن خبر داد.

همچنین وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توافق صورت گرفته میان انجمن و روزنامه همشهری، در خصوص خدمات و تسهیلاتی که بر اساس این توافق، از سوی مجموعه همشهری در اختیار اعضای انجمن قرار خواهد گرفت، توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه از اعضای پیشین هیات مدیره انجمن، اسپانسرها و اساتیدی که در سال گذشته در برنامه ‏های فرهنگی انجمن نقش داشتند، با اهداء لوح تقدیر، قدردانی شد. این افراد عبارت بودند از:

ــ نمایندگان مجموعه ‏های اسپانسر: شرکت‏ های نوید تجارت آرسام و زرین بنا پارسیان و نیز روزنامه همشهری؛

ــ عضو هیات مدیره قبل: آقای سید سعید ابن ‏الرضا؛

ــ بازرسان دوره قبل: آقایان محمد تاجری و حسن معماری؛

ــ و اساتیدی که با انجمن همکاری داشتند: آقایان دکتر شهرام تاج، دکتر محمد احسانی، دکتر کامران کیانی و دکتر روزبه محمدکاری.

 پس از آن، کلیه اعضای انجمن در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند. در انتها نیز برای حسن ختام برنامه، از مهندس محسن صفایی، مدیر عامل شرکت همارشتن دعوت شد تا سخنانی ایراد کنند. در پایان این مراسم، از مهمانان به صرف شام پذیرایی شد.

گفتنی است، مشروح گزارش این گردهمایی و نیز گزارش تصویری کامل آن در شماره آینده پنجره ایرانیان منتشر خواهد شد.


ثبت نظر

ارسال