محصولات جدید خانواده وین کلاس

پنجره ایرانیان: صنایع تولیدی عایق پلاست، تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی وین کلاس پس از دستیابی به فناوری نانو، کاور آلومینیومی را با تنوع رنگ در سه طیف آنادایز و چهار طیف دکورال طرح چوب به سبد محصولات خود اضافه کرده است.
  • چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 7:53

محمد جواد رضایی، مدیر فروش و بازاریابی پروفیل وین کلاس در گفتگو با خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان با اشاره به مجهز شدن این شرکت به فناوری نانو، اظهار داشت: با توجه به وعده های پیشین در خصوص نسل جدید پروفیل یو.پی.وی.سی با روکش آلومینیومی و با تلاش تیم فنی پروفیل وین کلاس موفق شدیم به این امر مهم دست پیدا کنیم. وی در ادامه خاطرنشان کرد: این محصول در حال حاضر پس از گذراندن دوره های تکمیلی، تست های اولیه و نهایی با طیف رنگی کامل آماده ارائه به بازار مصرف می باشد.

وی با بیان اینکه در تست‏ های ضربه، برش و جوش، پروفیل های نانوتکنولوژی از استحکام بیشتری نسبت به پروفیل های غیرنانوی یو.پی.وی.سی برخوردار هستند، تصریح کرد: ایران یکی از پیشگامان تکنولوژی نانو به شمار می ‏رود.

مدیر فروش پروفیل وین کلاس با اشاره به مقاطع پروفیل های نانوتکنولوژی این شرکت، خبر داد: همزمان با تولید پروفیل های نانو تکنولوژی 3حفره سبک و 4حفره سنگین با مقطع 60 و همچنین پروفیل کشویی جفت ریل با مقطع 70 ، شرایط ویژه فروش محصولاتمان نیز آغاز گردیده ‌است.

در پایان، محمدجواد رضایی از رونمایی و عرضه محصولات انحصاری دیگری از خانواده وین کلاس در آینده ای نزدیک خبر داد.


نظرات

تیمور خداکرمی مریوان

سلام خسته نباشید من از پروفیل وین کلاس مصرف میکنم خیلی هم راضیم. .مشتریانم هم راضی هستند. از شرکت وین کلاس و اقای رضای سپاس گذارم

ثبت نظر

ارسال