استقبال خوزستانی‏ ها از آورتا

پنجره ایرانیان: غرفه شرکت پارسیان دز، نماینده پروفیل آورتا در استان خوزستان، در شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان اهواز مورد استقبال پرشور بازدیدکنندگان خوزستانی‏ قرار گرفت.
  • سه شنبه 22 دی 1394 ساعت 12:18

به گزارش پنجره ایرانیان به نقل از روابط عمومی شرکت آورتا، غرفه شرکت پارسیان دز در شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان اهواز، شاهد حضور تعداد کثیری از بازدید کنندگان و فعالان صنعت ساختمان از اقصی نقاط کشور به‏ ویژه مردم شریف خوزستان بود. روابط عمومی شرکت کیان‏ پن با اعلام این خبر، خاطر نشان ساخت که استقبال گرم مردمی از نماینده این شرکت مایه دلگرمی کلیه مدیران واحد‏های شرکت کیان‏ پن، تولیدکننده پروفیل آورتا، بوده و همچنین نیروی مضاعفی را جهت ارائه خدمات هرچه بهتر و مفیدتر به مشتریان عزیز و بزرگوار در کلیه پرسنل این شرکت به ‏وجود آورده است.

در ادامه، روابط عمومی شرکت کیان‏ پن ضمن سپاس و قدردانی از تمامی بازدیدکنندگان از غرفه شرکت پارسیان دز در اهواز، اعلام کرد که به ‏زودی خدمات نمایشگاهی این شرکت از رسانه ‏ها مختلف معرفی خواهد شد.

گفتنی است، شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان اهواز از 8 تا 11 دیماه در این شهر برگزار شد و شرکت پارسیان دز به‏ عنوان نماینده پروفیل آورتا در خوزستان در این نمایشگاه شرکت داشت.


ثبت نظر

ارسال