حضور متفاوت کرفت مولر ایران با عرضه جدید ترین محصولات:

کرفت مولر، آرتیکون، گروتمان، priedmann

پنجره ایرانیان: شرکت کرفت مولر ایران در نمایشگاه امسال ضمن حضوری متفاوت، محصولات جدید و متنوع خود را در سه بخش ماشین‏ آلات، پروفیل آلومینیوم و خدمات مهندسی نما عرضه می ‏کند.
  • یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 10:29

بنابر اخباری که شرکت کرفت مولر ایران در اختیار نشریه پنجره ایرانیان قرار داد، این شرکت با تنوع بخشیدن به سبد محصولاتی خود حضوری متفاوت و پرقدرت در هفتمین نمایشگاه در و پنجره تهران خواهد داشت. بر اساس این اخبار امسال برای نخستین بار محصولات و خدمات شرکت کرفت مولر ایران در سه بخش ماشین‏ آلات، پروفیل آلومینیوم و خدمات مهندسی نما به مشتریان عرضه خواهد شد.

بنا بر اعلام این شرکت، بخش ماشین ‏آلات همانند سال‏ های گذشته با معرفی محصولات جدید به نمایش گذاشته خواهد شد. در این بخش برش دوسر آلومینیوم ـ یو.پی.وی.سی با جدیدترین قابلیت اپتیمایز داخلی و برنامه رایگان رونمایی خواهد شد. دستگاه دیگری که به سبد محصولی این شرکت اضافه شده است، روتور مخصوص درهای آلومینیوم و یو.پی.وی.سی است. این دستگاه CNC بوده و قابلیت سوراخ کردن و روتورینگ کلیه عملیات روی پروفیل‏ ها (در مورد یو.پی.وی.سی، پروفیل همراه با گالوانیزه) بدون نیاز به تنظیمات خاص دستگاه یا پروفیل‏، را داراست. محصول دیگری که در این بخش عرضه می ‏شود، خط تولید اکونومی کرفت مولر خواهد بود.

در بخش دوم، این شرکت از جدیدترین محصول خود در زمینه پروفیل آلومینیومی با برند گروتمان رونمایی خواهد کرد. گروتمان سیستمی مدرن و جدید در بخش پنجره ‏های دوجداره ترمال‏ بریک، نماهای کرتن ‏وال و فریم‏لس است، که شرکت کرفت مولر با همکاری مجموعه خوشنام و شناخته شده پایاافزار فلز به بازار عرضه کرده است.

در بخش سوم محصولات و خدمات کرفت مولر نیز، خدمات مهندسی نما با شرکت معتبر آلمانی priedmann به بازار معرفی خواهد شد.

شرکت کرفت مولردر پایان از کلیه فعالان صنعت پنجره خواسته که با بازدید از غرفه کرفت مولر در سالن 6، غرفه 25 از جدیدترین محصولات این شرکت دیدن کنند.

گفتنی است، در سال جاری کرفت مولر برای سومین بار متوالی و این‏ بار با برند گروتمان، به ‏عنوان یکی از اسپانسرهای هفتمین نمایشگاه بین ‏المللی در و پنجره تهران، در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.


ثبت نظر

ارسال