برای نهمین سال پیاپی:

کاله برنده جایزه صادرات ترکیه شد

پنجره ایرانیان: در جشن تجلیل از صادرکنندگان ترکیه که در 17 آذر 1394 در هتل هایات استانبول با حضور مدیرعامل شرکت نوید تجارت آرسام برگزار شد، شرکت کاله به ‏عنوان برترین صادرکننده ترکیه در سال 2015 مورد تقدیر قرار گرفت.
  • چهارشنبه 18 آذر 1394 ساعت 10:52

به گزارش پنجره ایرانیان به نقل از روابط عمومی شرکت نوید تجارت آرسام، هتل هایات استانبول 17 آذرماه میزبان جشن سالانه تجلیل از صادرکنندگان ترکیه بود. در این مراسم جم آلپاسلان، مدیرکل صادرات و عضو هیات مدیره کاله به عنوان صادرکننده برتر سال 2015، برای نهمین سال پیاپی مورد تقدیر قرار گرفت.

در این جشن که با حضور شرکت‏ های برتر ترکیه و همچنین شرکت نوید تجارت آرسام برگزار می ‏شد، از سوی آقایان اردال باهیچوان (Erdal Bahcican)، رئیس اتاق صنایع استانبول و ویسل پارلاک (Veysal Parlak)، ریاست اداره کل صادرات، به جم آلپاسلان به نمایندگی از شرکت کاله لوح تقدیر اعطا شد.

گفتنی است، علی خرم مدیرعامل شرکت نوید تجارت آرسام، عضو گروه بین‏‏ المللی کاله به عنوان یکی از شرکت‏ هایی که موفق شده است در کوتاه ‏ترین زمان ممکن یک کالای ترک را در بازارهای خارجی (ایران، عمان و افغانستان) معرفی کرده و فروش آن را افزایش دهد، از سوی شرکت کاله به این مراسم دعوت شده بود.


ثبت نظر

ارسال