دیدار مدیران کاله کیلیت با هیات مدیره انجمن در و پنجره

پنجره ایرانیان: مدیران ارشد شرکت کاله کیلیت (KALE KILIT) در تاریخ 20 آبان ماه 1394 با اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان در و پنجره ایران دیدار کردند.
  • سه شنبه 26 آبان 1394 ساعت 10:39

به گزارش پنجره ایرانیان، مدیران شرکت کاله کیلیت که جهت سیاست گذاری ‏های سال 2016 خود در ایران، در کشورمان حضور دارند در جلسه‏ ای با حضور اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران و شرکت نوید تجارت ارسام شرکت کردند.

در این جلسه که در تاریخ 20 آبان برگزار شد، طرفین ضمن بررسی شرایط اقتصادی بازار ایران و همچنین موقعیت و سهم بازار شرکت کاله در ایران و کیفیت محصولات این شرکت، به توافقاتی رسیدند و تصمیم گرفته شد همکاری‏ های مشترکی میان شرکت کاله کیلیت ترکیه، نوید تجارت ارسام و انجمن تولیدکنندگان در و پنجره صورت گیرد.

بر این اساس، قرار شد اعضای انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران ضمن استفاده از خدمات فعلی شرکت نوید تجارت ارسام، از این پس امکان فروش محصولات قفل و قفل ‏های خاص این شرکت را  نیز در پروژه‏ های بزرگ خود داشته باشند.

همچنین توافق گردید جهت تسهیل در امر فروش محصولات و نیز کمک به اعضای انجمن در پروژه‏ های بزرگ، کلیه هزینه‏ های مربوط به بازدید از کارخانه و بررسی شرایط تست محصولات کاله در ترکیه، برای مشتریان اعضای انجمن تولیدکنندگان در و پنجره تامین شود. در ضمن، قرار شد ترتیباتی اتخاذ شود تا کلیه اعضای انجمن در و پنجره امکان استفاده از شرایط خرید مستقیم و نیز تخفیفات دوره ‏ای را داشته باشند.

بخش دیگر مذاکرات این جلسه در خصوص مبحث آموزش بود که در نهایت تصمیم گرفته شد تا از ابتدای سال 2016 سمینارهای فنی با همکاری انجمن تولیدکنندگان در و پنجره ایران برگزار شود که برنامه ‏های این سمینارها در آینده اعلام خواهد شد.

در پایان مدیران شرکت کاله کیلیت ترکیه مجددا تا کید کردند که تنها منبع رسمی و تنها توزیع کننده انحصاری فروش محصولات مربوط به در و پنجره و نیز آلومینیوم کاله در ایران شرکت نوید تجارت ارسام به‏ عنوان دفتر مشترک المنافع کاله، بوده و این شرکت هیچ منبع رسمی دیگری در ایران ندارد.


ثبت نظر

ارسال