سومین گفتگوی رادیو اقتصاد با اعضای انجمن پنجره برگزار شد

اکبر معتضدی و وحید جلالی ‏پور، رئیس هیات مدیره و دبیر انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی، با حضور در برنامه زنده چهار سوق رادیو اقتصاد در روز 29 مهرماه، موضوع توزیع تولیدات در و پنجره ‏های یو.پی.وی.سی و نیز شرایط پسامصرف این تولیدات را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند، و همچنین سید رضا اخوان دستمالچی، به ‏عنوان مهمان تلفنی این برنامه به سوالات مطرح شده پاسخ داد.
  • دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 9:44

به گزارش نشریه پنجره ایرانیان، روز 29 مهرماه 1394 رئیس هیات مدیره و دبیر انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی، اکبر معتضدی و وحید جلالی‎پور برای سومین بار در رادیو اقتصاد حاضر شدند و به سوالات مجری این برنامه در خصوص توزیع تولیدات در و پنجره ‏های یو.پی.وی.سی و نیز شرایط خدمات پس از فروش این تولیدات پاسخ دادند. در بخش دیگری از این برنامه سیدرضا اخوان دستمالچی، نایب رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی به‏ صورت تلفنی به این گفتگو پیوست.

در ابتدا مهمانان این برنامه مسائل مختلف توزیع این صنعت را مورد بررسی قرار دادند و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برشمردند. در ادامه روش ‏های جلوگیری از ورود محصولات بی ‏کیفیت در بازار تشریح شد و در این میان ناآگاهی مصرف کنندگان نهایی به ‏عنوان یکی از دلایل رشد تولیدکنندگان بی ‏شناسنامه مطرح شد.

در ادامه ارتباط تلفنی با سید رضا اخوان دستمالچی، یکی دیگر از اعضای انجمن برقرار شد و ایشان نیز به پرسش‏ های طرح شده پاسخ دادند. در پایان نیز شرایط حاکم بر خدمات پس از فروش در این صنعت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

گفتنی است، گزارش این گفتگو را در شماره بعدی نشریه پنجره ایرانیان بخوانید.


ثبت نظر

ارسال