دومین گفتگوی رادیو اقتصاد با اعضای انجمن پنجره برگزار شد

اکبر معتضدی و وحید جلالی‏ پور، رئیس هیات مدیره و دبیر انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی، با حضور در برنامه زنده چهار سوق رادیو اقتصاد در روز 27 مهرماه، مسائل مهم صنعت تولید در و پنجره را مورد بررسی قرار دادند، و همچنین حسن خان‏ احمد دولابی به‏ عنوان مهمان تلفنی این برنامه به سوالات مطرح شده پاسخ داد.
  • یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 13:35

روز 27 مهرماه 1394 رئیس هیات مدیره و دبیر انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی، اکبر معتضدی و وحید جلالی‎پور در رادیو اقتصاد حاضر شدند و به سوالات مجری این برنامه در خصوص شرایط حاکم بر صنعت تولید پنجره دو جداره یو.پی.وی.سی پاسخ دادند. در بخش دیگری از این برنامه حسن خان احمد دولابی، مدیر عامل شرکت کاما تجارت به ‏صورت تلفنی به این گفتگو پیوست.

در ابتدای این گفتگوی رادیویی، اکبرمعتضدی، در خصوص کیفیت تولیدات در و پنجره‏‏ های ساخت ایران توضیحاتی ارائه داد و و حید جلالی‏ پور نیز فقدان تیپ ‏بندی و یکسان ‏سازی را از بزرگترین مشکلات این صنعت عنوان کرد. معتضدی در پاسخ به این سوال که یکی از راه ‏های یکسان ‏سازی می ‏توانست مسکن مهر باشد، به این نکته اشاره کرد که مسکن مهر از ابتدا به دنبال ارزان ‏سازی بود و به کیفیت توجهی نداشت و در عین حال هیچ همکاری نیز در این خصوص با انجمن صورت نگرفت. در ادامه، جلالی‏ پور در خصوص ممانعت از به ‏کارگیری تولیدات بی ‏کیفیت در ساخت و سازها، شناسنامه‏ دار کردن ساختمان‏ ها را یکی از راهکارهای موثر در این زمینه برشمرد.

در بخش دیگری از این برنامه، ارتباط تلفنی با حسن خان احمد دولابی مدیر عامل شرکت کاما تجارت برقرار شد و وی در خصوص وضعیت و کیفیت پروفیل‏ های مورد استفاده تولیدکنندگان توضیحاتی ارائه داد.

در پایان رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان در و پنجره ‏های یو.پی.وی.سی، در خصوص بسته حمایتی دولت برای خروج از رکود اقتصادی، توضیحاتی داد و در نظر گرفتن یک فرصت و تنفسی در پرداخت‏ های بانکی را کمک بزرگی برای خروج تولیدکنندگان از رکود بیان کرد.


ثبت نظر

ارسال