چهارمین نمایشگاه در و پنجره شیراز آذرماه برگزار می شود

پنجره ایرانیان: چهارمین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته شیراز از 12 آذرماه 1394 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی استان فارس برگزار خواهد شد.
  • یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 10:0

چهارمین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته استان فارس 12 الی 15 آذرماه در شهر شیراز برگزار خواهد شد. محمد هادی رسول‎اف مدیر شرکت آگه رسانه، برگزار کننده سه دوره نمایشگاه در و پنجره شیراز  با بیان اینکه از اول شهریورماه سال جاری ثبت نام متقاضیان شرکت در دوره چهارم نمایشگاه در و پنجره شیراز آغاز شده است، افزود: با توجه به اطلاع رسانی محدودی که تاکنون داشتیم، بیش از 70 درصد از ظرفیت نمایشگاه پر شده است. مسئول برگزاری نمایشگاه شیراز با تاکید بر اصل تبلیغات به خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان گفت: برنامه‎ ویژه‎ایی برای اطلاع رسانی داریم و تبلیغات و اخبار نمایشگاه را در جراید و رسانه‎های مختلف بلافاصله پس از تکمیل ظرفیت سالن‎های نمایشگاه به شکل گسترده‎ایی آغاز خواهیم کرد. وی پیرامون تاریخ شروع ثبت نام در نمایشگاه عنوان داشت: از زمان آغاز ثبت نام تا کنون به نسبت دیگر ادوار نمایشگاه رشد قابل ملاحظه‎ایی داشته‎ایم و اگر این روند ادامه داشته باشد، پیش‎بینی می‎کنیم، ظرفیت سالن‎ها پیش از مهلت مقرر تکمیل شود. رسولی‎اف آخر مهرماه را آخرین مهلت داوطلبان، جهت ثبت نام و تکمیل مدارک خود، اعلام کرد.

مدیر شرکت آگه رسانه، برگزارکننده چهارمین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته شیراز، حضور شرکت‎های تولیدکننده و دیگر فعالان این صنعت را در بازار رقابت شهر شیراز در شرایط کنونی بسیار استراتژیک عنوان کرد و افزود: با توجه به بافت در حال نوسازی شهر شیراز، نمایشگاه می‎تواند عرصه ای جهت ارائه محصولات و بازار بسیار خوبی برای اهالی این صنعت محسوب شود. از همین رو پیش‎بینی می‎کنم، نمایشگاه پربار و پر رونقی را در شیراز شاهد باشیم.


ثبت نظر

ارسال