انقلابی در صنعت تولید یراق‌آلات با آتاتک

  • دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 12:21

شرکت آتاتک از خوشنام‌ترین های صنعت پروفیل یوپی‌وی‌سی، راه‌اندازی خط تولید مشترک یراق‌آلات پیشرفته و دارای استاندارد جهانی را با مشارکت و همکاری شرکت ترکیه‌ای آلدس هدف‌گذاری کرد.

برای مشاهده متن گزارش و تصاویر بیشتر ایتجا کلیک نمایید

به گزارش پنجره ایرانیان، اواخر اسفندماه سال گذشته در جریان نمایشگاه صنعت در و پنجره ترکیه (تویاب) استانبول، جمعی از فعالان صنعت در و پنجره ایران از خط تولید یراق‌آلات با نشان تجاری آتاتک بازدید و در جریان روند تولید و کنترل کیفیت یراق‌آلات قرار گرفتند. به گفته مهندس اطهری، مدیرعامل شرکت آتاتک، راه‌اندازی خط تولید یراق‌آلات آتاتک یک انقلاب در صنعت در و پنجره یوپی‌وی‌سی خاورمیانه محسوب می‌شود.

او در جریان بازدید حدود 50 نفر از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان پروفیل و سازندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی از خط تولید یراق‌آلات این واحد صنعتی موفق اظهار کرد: شرکت آتاتک با سابقه طولانی و درخشان و برجای گذاردن نقشی ماندگار در صنعت درب و پنجره‌های دوجداره، حال با اندوختن اطلاعات و گنجینه با ارزشی از تجربیات متخصصان کلیه کشورها، وارد عرصه تولید یراق‌آلات شده است.

به گزارش خبرنگار ما، مهندس اطهری خطاب به میهمانان این شرکت در بازدید از خط تولید یراق‌آلات  در و پنجره یوپی‌وی‌سی خاطر نشان کرد: شرکت آتاتک ابتدا به بررسی و تحقیق در خصوص شرکت‌های آلمانی و چگونگی ساختار تولیدی و مدیریتی آن‌ها کرد تا بتواند یکی از بهترین تولیدکنندگان آلمانی را به عنوان الگوی فنی و کیفی خود انتخاب کند، سپس موفق به پیاده‌سازی و راه‌اندازی اولین خط تولید یراق‌آلات در ایران شد که گرچه قدم گذاشتن در راه تولیدات صنعتی همواره مشکلات و مسائل خود را داراست، اما به دلیل اهداف بلندمدت مصمم هستیم تا فصل نوینی از ابتکار و نوآوری را رقم بزنیم. او تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‌ریزی و استراتژی گام به گام آتاتک براساس نیازهای ضروری بازار و همچنین تولید مرحله به مرحله انواع یراق‌آلات آغاز شده و در گام اول سری یراق‌آلات تک‌حالته به مرحله تولید رسیده و آماده عرضه به بازار است.

مدیرعامل آتاتک گفت: امیدواریم یراق‌آلات آتاتک به عنوان یک محصول کاربردی، با طراحی زیبا و با صرفه اقتصادی مورد اقبال وسیع‌ از سوی فعالان صنعت در و پنجره قرار گیرد و همین که هزاران مصرف‌کننده محصولات این شرکت در سراسر ایران، آتاتک را نماد کیفیت برتر، اطمینان و اعتبار می‌دانند، مسوولیت ما را در مسیر پیشرفت سنگین‌تر خواهد کرد.

میهمانان آتاتک، اقدام مبتکرانه این شرکت ایرانی در ورود به صنعت تولید یراق‌آلات یوپی‌وی‌سی را قابل ستایش توصیف و تاکید کردند: سابقه آتاتک نشان از احترام حداکثری به مشتریان دارد  و این انتظار می‌رود که سبد محصولات آتاتک روز به روز متنوع‌تر شود و به رقابت در بازار کیفیت برتر را هدیه کند. مدیریت شرکت آتاتک با قدردانی از حضور و بازدید جمعی از فعالان صنعت در و پنجره ایران از خط تولید یراق‌آلات آتاتک، افزود: به واسطه تحول در مهندسی تولید و بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی روز دنیا در کشور ترکیه باعث شده تا نه تنها ظرفیت تولید متناسب به تقاضای روز افزون افزایش یابد، بلکه امیدواریم که در آینده سبد یراق‌آلات تولیدی خود را متنوع‌تر سازیم.

مهندس اطهری اظهار کرد: با توجه به ارزش‌گذاری ویژه‌ای که آتاتک برای مشتریان خود دارد و با عنایت به این اصل که مشتریان علت بقا و راز جاودانگی و سرمایه اصلی ما محسوب می‌شوند، اساسی‌ترین شعار ما رقابت در بازار با ارتقاء کیفیت خواهد بود و با برنامه‌ریزی دقیق و سرمایه‌گذاری هدفمند، تولید یراق‌آلات را با نام آتاتک، در کشور دوست و همسایه ترکیه آغاز کرده‌ایم تا  در آینده هم در کشور عزیزمان ایران، تولیدات با نام تجاری آتاتک را با کیفیتی هرچه مطلوب‌تر به مشتریان عزیزمان ارائه دهیم .

او خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که تا با بهره‌مندی از نیروهای خلاق، مبتکر و متخصص در گروه‌های کارشناسی و تخصصی مختلف ضمن شناسایی نیازهای روز افزون جامعه در این صنعت و ایجاد ارتباط بین مشتریان و بخش‌های تحقیق و توسعه و تضمین کیفیت، نسبت به بهینه‌سازی و افزایش کیفیت و کمیت محصولات قبل و همچنین طراحی و تولید محصولات جدید بنا به نیاز و نظر مصرف‌کنندگان در کشور ایران اقدام نمائیم که در عمده موارد از نظر سطح ایمنی و دانش مورد نیاز این صنعت در رقابت با تکنیک‌های روز دنیا و حتی بالاتر قرار داریم و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم.

او در پایان خطاب به میهمانان آتاتک اظهار کرد: بحمدالله تا به امروز که در خدمت شما هستیم، توانسته‌ایم با برنامه‌ریزی طولانی‌مدت به اصلی‌ترین اهداف مان یعنی رسیدن به کیفیتی هرچه مطلوب‌تر , در راستای رفاه مصرف‌کنندگان عزیز و پاسخگویی به اعتماد ایشان و حفظ نام تجاری و برند ایرانی دست یابیم و از همکاران و شرکای خود در کشور دوست و برادر ترکیه سپاس ویژه داریم.

 

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 78-79، اردیبهشت ماه 1393


ثبت نظر

ارسال