رونمایی از 8 برنامه دکتر وین در جشن تولد

اشاره: هتل اوین در شمال تهران در شب ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) پیامبر عظیم الشان اسلام، اعضای خانواده دکتر وین تولد یک‌سالگی عرضه محصولات این برند خوش‌آوازه را جشن‌گرفتند و همه از رییس هیات مدیره گروه صنعتی کاروانسرای نازنین، تولیدکننده انواع مقاطع پروفیل یوپی‌وی‌سی با استاندارد جهانی و رویکرد صادراتی شنیدند که منتظر چه خبرهای مهمی در آینده از دکتر وین باشند.
  • یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 11:41

سال 1389 فاز نخست خط تولید پروفیل شرکت کاروانسرای نازنین با نشان تجاری دکتر وین در منطقه ویژه فرودگاه پیام در حوالی پایتخت با هدف تولید برترین و باکیفیت‌ترین پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی در 13 خط تولید کلنگ زده شد.رویکرد دکتر وین به گفته مهندس حقانی، ریاست هیات مدیره شرکت کاروانسرای نازنین، بازارهای صادراتی کشورهای هدف افزون بر پاسخ به نیاز تولیدکنندگان با کیفیت و استاندارد در و پنجره یوپی‌وی‌سی ایران زمین است.

برخورداری از پیشرفته ترین ماشین آلات تولید پروفیل یوپی‌وی‌سی و حضور و نظارت مستقیم کارشناسان خارجی در فرآیند تولید محصولات دکتر وین باعث شده تا استانداردهای جهانی را در اختیار بگیرد و طراحی انحصاری قالب‌های دکتر وین، استاندارد کیفیت و مقاومت پروفیل را به ارمغان آورده است.نمایندگان و مدیران و کارشناسان خانواده دکتر وین در نخستین همایش خود در 28دیماه امسال باهم رایزنی‌ کردند و با تبادل نظر و ارائه پیشنهاد برای حرکت به سمت موفقیت بیشتر و کیفیت برتر پیمان بستند. چرا که دکتروین با بهره‌گیری از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات هوشمند و همچنین دانش فنی متخصصین خارجی خود در امر تولید مصمم است روز به روز بر کیفیت خود افزوده و همگام با تکنولوژی روز دنیا در این صنعت گام بردارد. گزارش پنجره ایرانیان از جشن تولد خانواده دکتر وین را بخوانید:

برای مشاهده فایل پی دی اف اینجا کلیک کنید:

مهندس حقانی رییس هیات مدیره شرکت کاروانسرای نازنین در گردهمایی خانواده دکتر وین، ضمت تبریک ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) پیامبر عظیم‌الشان اسلام و امام جعفر صادق ( ع ) همراهی و حضور نمایندگان وفادار دکتر وین را ستود و با عرض خیرمقدم به ایشان خطاب به حاضران گفت: ما در یک سال گذشته سعی کردیم با شناخت بهتر و عمیق‌تر از بازار تولید و فروش و تداوم حضور در بازار بر‌اساس کیفیت و نه کمیت در راهی که انتخاب کرده‌ایم با پایداری‌، قدم‌های خود را مستحکم برداریم. وی تاکید کرد: اهدافی که برگزیده‌ایم مبتنی بر عقل و تعهد به کیفیت بوده و در این راستا به صورت مستمر به کنترل کیفی کالاهای تولید شده، پرداختیم و سعی هر روزما در واحد تولید پروفیل دکتر وین که به راستی تمامی ‌پرسنل و دست‌اندرکاران به درستی آن را درک کرده‌اند‌، حرکت در مسیر تعالی و بهبود مستمر زیرساخت‌ها و دستورالعمل‌های تولید و آزمون راهکارهای جدید علمی‌ و تجربی در دنیای تولید پروفیل است .

راز ماندگاری و اقبال دکتر وین

مهندس حقانی درباره راز ماندگاری و اقبال دکتر وین در بازار پروفیل یوپی‌‌وی‌سی ایران اظهار کرد: یکی از عوامل ماندگاری در بازار تقاضا‌، توجه همیشگی به کیفیت تولیدات دکتر وین است چرا که افتادن در دام کاهش مستمر قیمت‌، قطعاً به کیفیت کالای تولیدی صدمات جبران‌ناپذیری وارد می‌کند. این کارآفرین ایران زمین افزود: برای جلوگیری از افت کیفی تولیدات که می‌تواند عامل زوال و نابودی یک واحد تولیدی ‌باشد‌، بایستی همیشه بر بالا بردن کیفیت پا فشاری کرد و لحظه‌ای از راه راست که همانا کیفیت برتر محصولات تولیدی است، نباید غافل شد .

رییس هیات مدیره شرکت دکتر وین تصریح کرد: در این راستا پروفیل دکتر وین با ایجاد آزمایشگاه درون سازمانی و برون‌سپاری آزمایش‌های لازم کیفی به آزمایشگاه‌های تخصصی و برتر در ایران‌، از محصول تولیدی خود‌پاسداری می‌نماید. به گفته او، تماس مستمر واحد‌های تولید درب و پنجره و خریداران با همکاران خود در بخش مدیریت فروش و اعلام معایب و مشکلات هم یکی از راه‌های موثر در ارتقای نظام کیفی است و مدیریت دکتر وین همواره از انتقادها و پیشنهادهای کارشناسی استقبال می‌کند.

مهندس حقانی افزود: از آنجا که تولید یک امر کاملاً نسبی بوده و در حین تولید بروز احتمال‌ مشکل در کالای تولیدی وجود دارد، جایگزینی کالای معیوب با کالای سالم همیشه جزء سیاست‌های قطعی دکتر وین بوده و خواهد بود .

او با اشاره به رسالت و مسوولیت پذیری دکتر وین به حقوق مصرف کننده نهایی در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی اظهار کرد: انتظار ما از همکاران و سازندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی عضو خانواده دکتر وین این است که احترام به حقوق مصرف کننده نهایی را هم در مرحله تولید و هم در مرحله نصب و تحویل در و پنجره‌ها جدی بگیرند . مهندس حقانی با تاکید بر اینکه اعضای خانواده دکتر وین باید همدل و همسو و مکمل همدیگر باشند تا سفارشات را بی‌نقص پاسخ دهند، تاکید کرد: هدف بعدی ما گسترش کاری است که شروع کرده‌ایم و آن را ادامه خواهیم داد و در تنظیم برنامه‌های آینده هم بر اصول بنیادین دکتر وین از جمله ارتقای سطح کیفیت و رضایت مشتریان بیش از همیشه پافشاری خواهیم کرد و این مهم با گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش وارد مرحله جدید خواهد شد.

رییس هیات مدیره گروه صنعتی کاروانسرای نازنین خطاب به تولیدکنندگان در و پنجره یوپی وی‌سی با برند دکتر وین تصریح کرد: دکتر وین فروش پروفیل را آغاز یک تعهد پایدار و همکاری جاودانه می‌داند و همیشه در برابر محصولات خود متعهد می‌مانیم اما تردیدی وجود ندارد که سرمایه اصلی دکتر وین در مسیر ارتقای کیفیت سازندگان و تلاش‌گران عرضه ساخت و نصب در و پنجره یوپی‌وی‌سی است که نهایت دقت و رعایت استانداردها را همواره در نظر داشته باشند. مهندس حقانی تصریح کرد: هر آنچه که در توان ما باشد، برای بهتر شدن کیفیت پروفیل‌های دکتر وین انجام خواهیم داد از جمله برگزاری دوره‌های تخصصی و آموزش‌های فنی‌ جهت رفع معایب موجود و احتمالی در کارگاه‌های ساخت در و پنجره که انشاءالله به زودی دستورالعمل و نحوه اجرای آن اعلام خواهد شد .

عضو هیات مدیره دکتر وین تاکید کرد: قطعاً در این زمینه ما در کنار شما هستیم و هدف نهایی و غایی دکتر وین این است که بتوانیم در بازار داخلی در بالاترین مراتب کیفیتی و کمی ‌تولید قرار گیریم و ضمن ماندگاری نامی ‌نیکو در عرصه تولید بتوانیم در بازارهای جهانی آوازه تولید ایرانی را نیز بلند کنیم .

او با اعلام اینکه توسعه صادرات براساس اصول از پیش تعیین شده دکتر وین راهی به آینده است، افزود: این راه به سمت آینده بهتر و درخشش بیشتر با همفکری و همیاری تمام دوستان و همکاران گرامی‌ در خانواده دکتر وین هموارتر خواهد بود، چرا که هم اکنون در زمانی هستیم که واردات پروفیل‌های بی‌کیفیت، عرصه را بر تولیدات داخلی تنگ کرده است و امیدی هم برای رهایی از وضعیت فعلی در کوتاه مدت وجود ندارد، بنابراین تنها راهکار صحیح، توجه به تعاون و همکاری فی‌مابین ماست که تولید داخلی را ارج نهیم و در جهت خود کفایی داخلی قدم موثری برداریم تا حد امکان جوانان این مرز و بوم بیکار نباشند و بی‌کار نشوند.

مهندس حقانی با اعلام این خبر که هدف دکتر وین رسیدن به بالاترین قله‌های نوآوری و تکنولوژی ساخت پروفیل یوپی‌وی‌سی است، برنامه‌های آینده برند دکتر وین را این گونه اعلام کرد:

1. ارتباط واقعی‌تر و نزدیک‌تر با نمایندگان فروش

2. اجرای برنامه تبلیغات فراگیر و محیطی برند دکتر وین

3. شرکت موثر و پایدار در نمایشگاه‌های منطقه‌ای کشور با حضور نمایندگان استانی

4. صادرات پروفیل دکتر وین به بازارهای هدف صادراتی

5. اخذ بالاترین استانداردهای روز ایران و اروپا

6. بهینه‌سازی کنترل کیفیت تولید درب و پنجره با برقراری ارتباط نزدیکتر با نمایندگان حال و آینده خانواده دکتر وین

7. استقبال از انتقادهای سازنده برای ارتقاء کیفیت تولید و فروش

8. حرکت در مسیر تعالی کیفی تولیدات در بازار داخل و خارج

راستی چرا دکتر وین؟

به گزارش پنجره ایرانیان بر اساس اطلاعات و اظهارات مسوولان شرکت کاروانسرای نازنین می‌‌توان دلیل برتری و مزیت رقابتی پروفیل‌های دکتر وین را در موارد زیر خلاصه کرد:

  • پروفیل‌های 4 و 5 کاناله دکتر وین با لاستیک آب بندی
  • TPV که باعث می‌شود، عایق‌بندی از لحاظ صدا، سرمایش و گرمایش و نفوذ آب باران، گرد و غبار به داخل شود.
  • با یک مدل گالوانیزه تقویتی قادر به ساخت درب و پنجره از پروفیل دکتر وین می‌شوید، هم در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.
  • قابلیت لمینیت شدن و رنگی بودن آن.
  • با زهوار دکوراتیو پنجره شما بیش از پیش زیباتر می‌شود و دید بازتری از فضای بیرون به شما می‌دهد.
  • در طراحی پروفیل دکتر وین سطح شیب‌دار جهت تخلیه آب حاصل از باران تعبیه شده است.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 77، اسفندماه1392


ثبت نظر

ارسال