افتتاح رسمی دفتر مشترک المنافع KALE در ایران

پنجره ایرانیان: دفتر رسمی و مشترک المنافع شرکت KALE در ایران با حضور جمعی از مدیران ارشد این گروه صنعتی و بین المللی و مدیران شرکت نوید تجارت ارسام رسما افتتاح شد.
  • دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 17:4

به گزارش پنجره ایرانیان، این مراسم با حضور مهندس علی خرم به عنوان مدیر شرکت نوید تجارت ارسام و آقایان جم آلپاسلان (CEM ALPASLAN) مدیر صادرات و عضو هیئت مدیره شرکت KALE KILI VE KALIP SAN A.S و همچنین آقای آتاکول (ATAKUL) مدیر فروش خاورمیانه و آقای مرت ییلماز (MERT YILMAZ) مدیر فروش قفل و کلید KALE و همچنین اعضاء هیئت مدیره و پرسنل  مجرب نوید تجارت ارسام انجام شد.
وی در گفتگوی اختصاصی با پنجره ایرانیان تأکید کرد: فلسفه همکاری شرکت نوید تجارت ارسام با گروه صنعتی- بین المللی KALE این است که نوید تجارت ارسام به عنوان شریک تجاری KALE و دفتر مشترک المنافع در ایران تلاش دارد تا محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب و با کمترین حاشیه سود در اختیار مشتریان عزیز قرار گیرد.
این فعال اقتصادی صنعت در و پنجره های UPVC و آلومینیوم ایران افزود: شرکت نوید تجارت ارسام صرفاً نمایندگی فروش محصولات KALE نیست، بلکه مسئولیت توزیع کلیه یراق آلات درب و پنجره UPVC و آلومینیومی در ایران بر عهده دارد و همچنین این تسهیلات در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته که در صورت تمایل بتوانند به طور مستقیم سفارشات را از طریق شرکت نوید تجارت ارسام برای شرکت KALE ارسال نمایند.
آقای مهندس خرم اظهار کرد: ما سعی کردیم با ارائه کالایی با کیفیت و خدمات شایسته به مشتریان، سهم قابل ملاحظه ای از بازار ایران را با حداکثر رضایت مشتریان داشته باشیم. درباره خدمات پس از فروش هم باید تأکید کنم که بر روی تمامی یراق آلات شرکت KALE، ماه و سال تولید حک شده و از آن تاریخ به مدت 10 سال ضمانت نامه شرکت KALE را دارا می باشد و البته هرگونه مشکلی که در مورد یراق آلات گزارش شود شرکت نوید تجارت ارسام خود را پاسخگو می داند و حتی در اسرع وقت اقدام به تعویض یراق آلات یا استرداد وجه مشتری خواهد نمود, چرا که این قانون شرکت KALE است که در تمام دنیا اجرا می شود .
به گفته مدیر عامل شرکت نوید تجارت ارسام , تجربه سالها حضور و تلاش در بازار ایران در زمینه فروش و بازرگانی یراق آلات و پروفیل در و پنجره باعث شد تا این بار فصل تازه ای از همکاری با یک برند جهانی و شناخته شده را با رویکرد احترام و رعایت تمامی حقوق مشتریان و البته مصرف کنندگان نهایی را آغاز کنیم و در همین چهار چوب چشم انداز همکاری بین شرکت نوید تجارت ارسام به عنوان شرکت مشترک المنافع گروه صنعتی KALE  بلند مدت, پایدار, مستمر و رو به پیشرفت بوده. به امید سرفرازی ملت ایران در تمامی عرصه های اقتصادی و فرهنگی.

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم، شماره 79-78، اردیبهشت 1393


ثبت نظر

ارسال