مهر تایید دوباره مرکز تحقیقات برکیفیت برتر دیـوا

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم ، شماره 75، دیماه 1392

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ایران، گواهینامه درجه یک را برای شرکت دیوابابل تولیدکننده پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی صادر کرد.
  • یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 10:38

گروه صنعتی و تولیدی دیوابابل تولیدکننده پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی با نشان شناخته شده دیوا همچنان در مسیر پیشرفت گام بر‌می‌دارد. جدیدترین خبر اینکه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ایران پس از آزمون‌ها و گزارش‌های فنی دقیق، گواهینامه درجه یک را برای شرکت تولیدی و صنعتی دیوابابل تولیدکننده پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی صادر کرد. گفتنی است گواهینامه درجه یک صادرشده با آزمون هوازدگی به این معناست که مقاومت پروفیل‌های دیوا در برابر ضربه ناشی از سقوط وزنه در دمای پایین در کلاس برتر یا حداکثر ارتفاع خواهد بود و ضخامت دیواره‌های خارجی پروفیل‌های دیوا در کلاس A  ارزیابی شده و همچنین در تولید پروفیل‌های دیوا از مواد درجه یک و با کیفیت استفاده شده است.

در متن گواهینامه فنی صادره به شماره 1918-1 مورخ 12/07/1392 مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ایران که به امضای دکتر محمد شکرچی‌زاده رییس این مرکز رسیده ، آمده است: به استناد بند 2 ماده دوم اساسنامه مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن و بر اساس نتایج آزمون‌ها و گزارش‌های فنی پیوست که جزو لاینفک این مدرک است، محصول پروفیل یوپی‌وی‌سی تولید شرکت تولیدی و صنعتی  دیوابابل به نشانی کارخانه:بابل، جاده شهید صالحی، شهرکت صنعتی بندپی شرقی، با ضوابط فنی مورد قبول این مرکز انطباق دارد و با رعایت دستور‌العمل‌ اجرایی مربوطه، برای ساخت در و پنجره‌های داخلی و خارجی ساختمان‌ها مناسب است. لذا گواهینامه درجه 1 (با آزمون هوازدگی)، از تاریخ 21/07/1392 با مشخصات زیر به مدت یکسال به شرکت تولیدی و صنعتی دیوابابل، برای بهره‌برداری قانونی اعطا می‌شود.

 مقاومت در برابر ضربه ناشی از سقوط وزنه در دمای پایین: کلاس ll (حداکثر ارتفاع)

 ضخامت دیواره‌های خارجی: کلاس A

 VM (استفاده از ماده دسته اول)

پروفیل دوستدار محیط زیست

اما خبر خرسندکننده و قابل توجه اینکه شرکت دیوا با تکیه بر مدیریت با تدبیر و دانش فنی کارشناسان مجرب خود، موفق شد تا به تکنولوژی تولید پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی بر پایه کلسیم زینک به جای سرب دست یابد. این افتخار قابل ستایش بدین معناست که پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی دیوا دوستدار محیط زیست بوده و قابل بازیافت در طبیعت است و استفاده از این محصول باکیفیت جهانی خطری برای کره زمین و حیات نسل‌های آینده نخواهد بود. از دیگر دستاوردهای این گروه صنعتی پویا و موفق، می‌توان به تولید پروفیل تقویتی از جنس چوب پلاست اشاره کرد که در ساخت در و پنجره به جای پروفیل تقویتی گالوانیزه مورد استفاده قرار می‌گیرد که تحولی عظیم در ارتقای سطح استحکام در و پنجره‌های یوپی‌وی‌سی محسوب می‌شود. یادآوری می‌شود که گروه صنعتی دیوابابل در زمینه تولید کانکس و خانه‌های پیش ساخته نیز فعالیت گسترده دارد.


ثبت نظر

ارسال