به همت شرکت صنعتی میترال و با برگزاری مجمع سالانه؛

هیئت‌رئیسه و بازرس انجمن انبوه‌سازان گلستان انتخاب شد

پنجره‌ایرانیان؛ در مجمع سالیانه انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن استان گلستان که به همت شرکت تولیدی درسا صنعت (میترال) برگزار شد، 5 نفر عضو هیئت‌رئیسه و یک نفر بازرس این مجموعه انتخاب شدند.
  • چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 ساعت 13:19

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی میترال، گردهمایی سالانه انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن استان گلستان و جلسه انتخاب هیئت‌مدیره و بازرس این مجموعه با حضور نماینده ویژه اداره کل کار تعاون و امور اجتماعی استان و مشارکت ۲۰۰ نفر از اعضا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سید محمد مرتضوی، رئیس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان گلستان گزارشی از اهم فعالیت‌ها، اقدامات و برنامه‌های پیش روی این نهاد غیردولتی برای حاضران بیان کرد و در ادامه، خزانه‌دار انجمن به بیان گزارش تراز مالی سال ۱۴۰۰ این انجمن صنفی پرداخت.

در این جلسه با رای اعضای حاضر، بخش‌هایی از اساسنامه انجمن صنفی انبوه‌سازان گلستان اصلاح شد.

در ادامه با تایید ضمنی به‌این‌ترتیب آقایان سید محمد مرتضوی، علی‌اکبر خسرویان، مهران فدوی، ابراهیم سلیمانی و عبدالخالق لطیفی به‌عنوان اعضای هیئت‌رئیسه انجمن انتخاب شدند.

در بخش پایانی این گردهمایی با رای‌گیری مکتوب از بین دو کاندیدای حضور در منصب بازرس انجمن صنفی انبوه‌سازان گلستان، مهندس علیرضا محمدزاده به‌عنوان بازرس این نهاد غیردولتی انتخاب شد.


ثبت نظر

ارسال