نمایشگاه بین‌المللی ساختمان بلونیا - ایتالیا 2018

پنجره‌ایرانیان؛ نمایشگاه بین‌المللی ساختمان SAIE ایتالیا 2018 مهرماه 97 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی بولونیا برگزار می‌شود.
  • سه شنبه 26 تیر 1397 ساعت 6:26

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ایتالیا-بولونیا (SAIE 2018)، در تاریخ 25 تا 28 مهر 97 (17-20 اکتبر 2018) برگزار می‌شود.

تمرکز نمایشگاه SAIE بلونیا در سال 2018 بر این موارد خواهد بود: سنجش از راه دور، خدمات ژئوتکنیک و ایمنی استفاده از زمین؛ خانه‌های هوشمند نمایشگاه صنعت ساختمان؛ فن‌آوری‌های هوشمند و سبز برای 13600000 ساختمان برای تعمیر و نوسازی؛ نسخه‌های آزمایشی در نمایشگاه صنعت ساختمان؛ نمایش‌های زنده برای فن‌آوری‌های تخریب و بازیافت و موقعیت ساختمانی، برای ماشین‌آلات ساختمانی؛ و بتن و فناوری‌های پیش‌ساخته در صنعت ساختمان.

همچنین در این تاریخ نمایشگاه‎های دیگری نیز در این شهر برگزار خواهد شد که عبارتند از: :SIE نمایشگاه سیستم ساختمانی نوآورانه؛ H20 : نمایشگاه فناوری‌های تصفیه آب آشامیدنی، توزیع و تصفیه فاضلاب؛ Expo Tunnel : نمایشگاه فناوری‌های زیرزمینی و آثار مهم؛ SAIE3 : نمایشگاه پنجره، در، کرکره، رنگ و روغن؛ AmbienteLavoro : نمایشگاه سلامت و ایمنی محیط کاری؛ و نمایشگاه شهر هوشمند : شبکه‌ها، پروژه‌ها و فناوری‌های شهرها.

گفتنی است؛ برای احیای صنعت ساختمان باید از پتانسیل عظیم نوآوری بهره‌برداری و با بازار ارتباط برقرار کرد. این نمایشگاه برای تحقق این هدف آکادمی صنعت ساختمان (Saie) و حوزه تحقیق و نوآوری را به وجود آورده است.

 

 


ثبت نظر

ارسال