فراخوان نمایشگاه صنعت ساختمان، پروژه و انرژی اربیل_عراق 2023

پنجره‌ایرانیان؛ بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت ساختمان، پروژه و انرژی عراق، اردیبهشت‌ماه سال آینده در اربیل برگزار می‌شود.
  • شنبه 19 آذر 1401 ساعت 14:47

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت ساختمان، پروژه و انرژی اربیل_عراق، از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ توسط گروه نمایشگاهی sofuar در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اربیل برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنعت ساختمان اربیل (Erbil Building) یکی از نمایشگاه‌های برتر حوزه ساختمان و ساخت‌وساز در عراق محسوب می‌شود. بازسازی عراق، تقاضای عظیمی را برای متخصصین ساخت‌وساز و سرمایه‌گذاری خلق کرده است. توسعه املاک، صنایع ساخت‌وساز و مصالح ساختمانی، همگی نیاز به سرمایه‌گذاری دارند. تعداد بی‌شماری از پروژه‌های بخش صنعت و زیرساخت به مقدار عظیمی مصالح ساختمانی، طراحی و تخصص ساخت‌وساز نیاز دارند. نمایشگاه ساختمان عراق که توسط اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی (UFI) تأیید شده است، فرصت کشف سرمایه‌گذاری‌های بالقوه، گرد هم آوردن بخش‌های مختلف در کنار هم و پوشش دادن بخش‌های بسیاری از صنعت ساختمان و ساخت‌وساز را با حمایت کامل اتحادیه‌های تجارتی محلی و منطقه‌ای، انجمن‌ها، دولت و ادارات و اتاق بازرگانی ارائه می‌دهد.

گفتنی است، علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت توسعه نمایشگاهی اوژن، کارگزار این نمایشگاه در ایران مراجعه کرده یا با شماره‌های ۰۹۹۱۲۸۰۲۶۲۳ و ۰۲۱۴۳۰۰۰۰۳۳ خانم فراهانی تماس بگیرند.


ثبت نظر

ارسال