رونمایی‌های آکپا در نمایشگاه ساختمان تهران

پنجره‌ایرانیان؛ آکپا ایران از چهار محصول و رویداد ویژه خود در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران رونمایی کرد.
  • پنجشنبه 27 شهریور 1399 ساعت 5:27

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، رونمایی‌های شرکت آکپا ایران با حضور دکتر حسین‌زاده رئیس هیات ‌مدیره و مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، مهندس حکیمی مدیرعامل شرکت آکپا ایران و سایر مدعوین، با انجام چهار رونمایی در غرفه شرکت آکپا ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و در جریان برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان برگزار شد.

در این رویداد، شرکت آکپا ایران با رونمایی از وب‌سایت جدید شرکت، سیستم جدید در کشویی دفنی ترمال‌بریک  TS 168، انیمیشن‌های آموزشی مونتاژ تمامی سیستم‌های تولیدی و مجموعه کاتالوگ‌های جدید خود توانست توجه همگان را در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به خود جلب کند.

شرکت آکپا ایران همواره به موضوع به‌روزرسانی محصولات و خدمات خود توجه ویژه‌ای داشته و همین امر موجب شکوفایی بیشتر این مجموعه و رضایت خاطر مشتریان، همکاران و خانواده بزرگ همراهان آکپا شده است.

گفتنی است، شرکت آکپا ایران کیش، تولیدکننده انواع پروفیل‌های اختصاصی آلومینیوم (نرمال و ترمال‌بریک) در و پنجره در تبریز است که به صورت 8 سال متوالی موفق به کسب عنوان برند برتر کشور شده و در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران نیز با حضور پرقدرت خود به عنوان غرفه ممتاز این نمایشگاه انتخاب شد.


ثبت نظر

ارسال