رونمایی از محصول جدید بست ویژن

پنجره ایرانیان؛ شرکت پتروپویا گرانول آریانا از محصول جدید خود در نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد رونمایی کرد.
  • چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 14:57

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروپویا گرانول آریانا تولید کننده پروفیل بست ویژن، حضور موفق این شرکت در نمایشگاه بین‎المللی مشهد با استقبال شایان توجه فعالان حوزه دروپنجره همراه بود و محصول جدید بست ویژن مورد توجه بسیاری قرار گرفت. همچنین مدیران ارشد این شرکت با حضور در غرفه بست ویژن در این نمایشگاه از نزدیک به نظرات و پیشنهادهای مشتریان و بازدیدکنندگان گوش فرا دادند.

گفتنی است، شرکت پتروپویا گرانول آریانا از سال 1393 جهت تسهیل دسترسی مونتاژکاران شمال شرق کشور با همکاری نمایندگی رسمی خود در مشهد انباری در استان خراسان راه‌اندازی کرده و با این اقدام سهم بسزایی در تامین پروفیل بازار شرق کشور به دست آورده است.

بر اساس این گزارش، مدیران و پرسنل این شرکت تلاش دارند تا همچون گذشته سهم بالای تولیدات بست ویژن را حفظ کرده و این روند را همچنان ادامه دهند. در پایان این گزارش ابراز امیدواری شده است که با همکاری و همیاری سایر نمایندگان استان‌ها در راستای ارتقا کیفیت و پیشرفت در این صنعت، برنامه‌ریزی‌های بهتر و دقیق‌تری جهت برگزاری همایش‌ها و سمینارهای تخصصی و نمایشگاه‌های استانی در ابتدای سال آینده صورت پذیرد.


ثبت نظر

ارسال