دومین کنفرانس عمران، معماری و شهرسازی کشورهای جهان اسلام

پنجره ایرانیان؛ دومین کنفرانس عمران، معماری و شهرسازی کشورهای جهان اسلام، با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آی اس سی و با تاییدیه دانشگاه‌های معتبر مهرماه سال جاری در تبریز برگزار می‌شود.
  • یکشنبه 23 تیر 1398 ساعت 12:6

دومین کنفرانس عمران، معماری و شهرسازی کشورهای جهان اسلام 29 مهرماه 1398 توسط دبیرخانه دائمی کنفرانس با همکاری دانشگاه تبریز، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه علمی کاربردی و تحت حمایت سیویلیکا در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

سازمان کنفرانس اسلامی معروف به سازمان همکاری اسلامی طرحی را از سال 2015 با نام معرفی شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی کلید زد. در این طرح هرساله شهری از کشورهای اسلامی به‌عنوان «شهر نمونه گردشگری جهان اسلام» معرفی می‌شود. شهر تبریز به‌عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال 2018 انتخاب شد. قبل از این انتخاب دو شهر، تبریز و یزد از ایران با توجه معیارهای انتخاب به‌عنوان نامزد معرفی شده بودند که تبریز توانست این عنوان را نصیب خود کند.

دبیرخانه کنفرانس با همکاری دانشگاه تبریز، دانشگاه شهید مدنی و دانشگاه صنعتی سهند، در نظر دارد با بهره‌گیری از تجارب گذشته، استادان دانشگاه‌های معتبر ایران و جهان و نهادهای علمی پژوهشی، دومین کنفرانس عمران، معماری و شهرسازی کشورهای جهان اسلام را برگزار کند. این کنفرانس به دنبال آن است که با گردهم آوردن صاحب‌نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاست‌گذاران و مدیران، سازمان‌های ذی‌ربط و علاقه‌مند و متخصصان و علاقه‌مندان موضوع عمران، معماری و شهرسازی، به تبیین مفاهیم و اهداف آن بپردازد و فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه یافته‌های پژوهشی نوین در زمینه مذکور باشد. این کنفرانس فرصتی برای گردهمایی صاحب‌نظران، متخصصان و اندیشمندان در حوزه عمران، معماری و شهرسازی است. برگزاری این کنفرانس امکان تبادل‌نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه‌ها و مراکز تخصصی کشور و جهان در زمینه مفاهیم مشترک و مرتبط با محورهای کنفرانس را فراهم می‌سازد.

بر این اساس باافتخار از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می‌کند برای حضور در برنامه‌های متنوع این کنفرانس در این رویداد مهم بین‌المللی مشارکت کرده و با ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند.

 


ثبت نظر

ارسال