بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات، لوازم و مصالح ساختمانی ایران – تبریز

پنجره‌ایرانیان؛ بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات، لوازم و مصالح ساختمانی ایران شهریورماه سال جاری در تبریز برگزار می‌شود.
  • چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت 11:2

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از دبیرخانه نمایشگاه، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات، لوازم و مصالح ساختمانی ایران –    تبریز از 3 تا 4 شهریورماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

سرفصل‌های مهم بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات، لوازم و مصالح ساختمانی تبریز شامل تقدیر از معماران و سازندگان برتر تبریز، معرفی پروژه‌های شاخص و باکیفیت، کارگاه‌های آمورشی و پنل‌های تخصصی، نمایشگاه مصالح استاندارد و جلسات پرسش و پاسخ خواهد بود.

آسیب‌شناسی نمای ساختمان، مصالح ساختمانی استاندارد، ضوابط نظارت در طراحی و ساخت نما، هویت و جنبه‌های زیبایی‌شناختی نما، ضرورت‌های اجرایی نما به‌منظور رعایت ایمنی، نقش نما در بهینه‌سازی مصرف انرژی، روانشناسی و آثار اجتماعی نما، نما و اقلیم و نگهداری نما نیز از مهم‌ترین محورهایی است که در این نمایشگاه به آن‌ها پرداخته می‌شود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات، لوازم و مصالح ساختمانی تبریز از ساعت 16 تا 22 روزهای اعلام‌شده در سالن‌های پروین اعتصامی، آذربایجان، ستارخان و شهریار پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

گفتنی است، علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

 


ثبت نظر

ارسال