برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان دبی (Big 5) در شهریورماه

پنجره‌ایرانیان؛ نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان دبی (Big 5) شهریورماه سال جاری در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود.
  • شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 10:47

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان دبی (Big 5) از ۲۱ تا ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنعت ساختمان دبی (Big 5) بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری مصالح ساختمانی و محصولات عمرانی در خاورمیانه است. این نمایشگاه میزبان بزرگ‌ترین گردهمایی متخصصین و مهندسین ساخت‌وساز و عمرانی در خاورمیانه به شمار می‌آید و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارائه هزاران محصول معتبر و برتر دنیا توسط غرفه‌داران، اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار مهندسین و متخصصین این صنعت قرار داده است.

این نمایشگاه با سه دهه سابقه درخشان توانسته ٣٠٠٠ غرفه دار را از ٦٥ کشور و ٨٠٠٠٠ متخصص را به خود جذب کند. یکی از دلایل التزام حضور در این نمایشگاه برگزاری بیش از ١٣٠ سمینار رایگان است که از آخرین فناوری‌ها و نوآوری‌ها پرده‌برداری می‌کند. نمایشگاه صنعت ساختمان دبی فرصت بسیار مناسبی را در اختیار افرادی قرار می‌دهد که در جست‌وجوی ماشین‌آلات عمرانی نو و کارکرده و یا محصولات مربوط هستند.

گفتنی است، این نمایشگاه با حضور بیش از ٣٠٠٠ غرفه دار قادر به ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات، از جرثقیل‌های برجی تا مهندسی انتقال و فناوری سیالات است. با حضور شرکت‌های معتبر خارجی از کشورهای مختلف مانند آلمان، ایتالیا، فرانسه، چین و اتریش، این نمایشگاه وعده ارائه آخرین محصولات را به خریداران می‌دهد.


ثبت نظر

ارسال