برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته در تیرماه

پنجره‌ایرانیان؛ سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته تهران تیرماه سال 1400 برگزار می‌شود.
  • یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 16:17

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی نمایشگاه دروپنجره تهران، بر اساس اعلام تقویم نمایشگاهی کشور سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته در تاریخ 8 تا 11 تیرماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

تاثیرات گسترده‌ شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید 19 بر بخش‌های مختلف به‌ویژه فعالیت‌های تجاری و بازرگانی بسیاری از کشورها همچنان ادامه دارد و کشور ما نیز از این قاعده مستثنا نیست. لذا انتظار می‌رود با توجه به ادامه‌دار بودن این موضوع تمهیداتی اندیشیده و تصمیماتی اتخاذ شود تا در کنار توجه به ‌سلامت عمومی جامعه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت‌های عمده اقتصادی نیز متوقف نشده و به این بخش از جامعه فشار بیشتری وارد نشود. بر همین اساس انتظار می‌رود برگزارکنندگان سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته تهران به‌عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی صنعت دروپنجره کشور با اتخاذ تمهیدات ایمنی و بهداشتی شرایط را برای حضور هرچه گسترده‌تر فعالان صنعت دروپنجره در این نمایشگاه فراهم کنند.

گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه دروپنجره و صنایع وابسته تهران توسط شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران به‌عنوان برگزارکننده این نمایشگاه، همچون سال‌های گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


ثبت نظر

ارسال