برگزاری اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان در خرداد ۱۴۰۱

پنجره‌ایرانیان؛ دبیر اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان گفت: نشست هماهنگی اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم خردادماه ۱۴۰۱ با حضور طراحان و سازندگان صنعت ساختمانی، مدیران شهری و تولیدکنندگان صنعت ساختمانی به میزبانی معاونت معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.
  • دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 13:53

به گزارش ایمنا، سعید ظریف در همایش «نما هویت شهر ما» با بیان اینکه هم‌افزایی و هم‌اندیشی در خصوص برگزاری این اجلاس، هدف از این جلسه است، اظهار کرد: قصد داریم در جلسه امروز بتوانیم راهکارها و پیشنهاد‌هایی را دریافت کنیم که رویدادی به شکل و شمایل بهتری رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: دو محور در نشست هماهنگی اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان وجود دارد که این رویداد را از دیگر اجلاس‌ها متمایز می‌کند و آن این است که اولین مقصد کمپین ملی ساختمان پایدار، شهر پایدار و سومین ایستگاه کمپین ملی نما هویت شهر ما از آن جمله است.

دبیر نشست هماهنگی اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان با بیان اینکه ایستگاه کمپین نما در سال ۹۷ در تهران رونمایی شد، گفت: همچنین در سال ۹۸ طی ۱۰ ماه در ۱۹ منطقه شهرداری تهران اجرا که شش هزار معمار و سازنده مخاطب آن بودند و سپس در سال ۹۹ از کمپین ملی نما، هویت شهر ما، رونمایی شد؛ شهر تبریز نیز به‌عنوان اولین کلان‌شهر بعد از تهران به‌عنوان میزبان این کمپین انتخاب شد.

ظریف افزود: در سال جاری اصفهان میزبان سومین ایستگاه کمپین ملی "نما هویت شهر ما" خواهد بود؛ تاکنون پنج دوره کمپین ملی ساختمان پایدار، شهر پایدار در تهران برگزار شده است و اصفهان به‌عنوان اولین کلان‌شهر کشور میزبان این رویداد در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تقدیر از معماران و سازندگان برتر شهر، معرفی پروژه‌های شاخص و باکیفیت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی، بررسی معیارها و شاخص‌های نمای اصفهان و برپایی نمایشگاه تجهیزات و مصالح استاندار ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این اجلاس است.

دبیر نشست هماهنگی اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان خاطرنشان کرد: هدف اصلی این اجلاس آن است که سه ضلع صنعت ساختمان شامل مدیریت شهری، طراحان و سازندگان و تولیدکنندگان را به هم نزدیک کنیم.

ظریف با بیان اینکه بهترین سازندگان و طراحان از سراسر کشور قطعاً در این اجلاس حضور خواهند داشت گفت: در تبریز ۱۳۰۰ نفر از فعالان صنعت ساختمانی شرکت کردند که ۴۰۰ نفر از بخش سازندگان و ۷۰۰ نفر از فعالان معماری بودند.


ثبت نظر

ارسال