بازدید نایب‌رئیس مجلس از دوازدهمین نمایشگاه دروپنجره تهران

پنجره‌ایرانیان؛ نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی از دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته تهران بازدید کرد.
  • سه شنبه 17 تیر 1399 ساعت 2:20

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان؛ علی نیکزاد صبح روز 12 تیرماه پس از حضور در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته تهران از غرفه‌های این نمایشگاه دیدن کرد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه که پیش از ظهر روز پنج‌شنبه 12 تیرماه 1399 برگزار شد، علی نیکزاد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی و بهمن حسین‌زاده رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران حضور داشتند.

در نمایشگاه تخصصی دروپنجره که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، بازدید برای مردم ممنوع بود و تنها متخصصین با ارائه کارت دعوت رسمی می‌توانستند، بازدید کنند.

بر پایه این گزارش در پایان مراسم آغاز به کار نمایشگاه تخصصی دروپنجره، نیکزاد با بازدید از غرفه‌ها و گفت‌وگو با تولیدکنندگان، نسبت به رفع موانع تولید و برپایی هرچه بهتر نمایشگاه‌های تخصصی تاکید کرد که مجلس شورای اسلامی از تمام ظرفیت‌های قانونی برای رفع موانع در این بخش استفاده می‌کند.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه تخصصی دروپنجره و صنایع وابسته تهران اولین نمایشگاه تخصصی صنعت کشور بود که از 12 تا 15 تیرماه 1399 در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.


ثبت نظر

ارسال